اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد

توزیع 100 هزار جلد قرآن مجید در جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه طی چهار سال گذشته 100 هزار جلد قرآن در جنوب کرمان توزیع شده است افزود: 271 کانون فرهنگی هنری در جنوب کرمان پایگاه مباحث دینی هستند.

توزیع 100 هزار جلد قرآن مجید در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در این شهرستان اظهار داشت: اوقات فراغت بحث بسیار مهمی است، با توجه به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری در کنار مساجد قرار گرفته، وظیفه سنگینی بر دوش این کانون‌ها است.

وی افزود: برای استفاده بهینه از اوقات فراغت افرادی که در این کانون‌ها حضور دارند، بیشتر روی جامعه دانش‌آموزی و دانشجویی باید برنامه‌ریزی شود و در این زمینه نگاه به کیفیت و کمیت آن است که در بحث کمیت با توجه به اینکه 271 کانون فرهنگی و هنری در جنوب کرمان وجود دارد بیانگر این است که در این راستا گام‌های بزرگی برداشته شده است.

حسینی تصریح کرد: بحث مهمی که باید دنبال شود، کیفیت غنی‌سازی اوقات فراغت است و در زمینه‌های مختلف مانند ورزشی، آموزشی، تفریحی و ... باید طوری عمل شود که بهتر از سال‌های گذشته در این راستا اقدام و از ظرفیت همه ادارات، ارگان‌ها و نهادها در بحث اوقات فراغت و غنی‌سازی آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید از وجود هنرمندان در این راستا استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: با توجه به ایامی که پیش رو داریم از برنامه‌های بهتری در ماه مبارک رمضان و از اساتید بهتری می‌شود استفاده کرد.

حسینی با بیان اینکه در بحث کمیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جنوب کرمان مشکلی وجود ندارد، گفت: با توجه به جنگ نرمی که دشمن در پیش گرفته بهترین سنگر مساجد است که کانون‌ها در کنار آنها قرار گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: همان طور که در زمان جنگ تحمیلی برای مقابله با دشمن از آن استفاده می‌شد، در راستای تعامل با نهادها و ادارات جلسه‌ای با آنها در راستای همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری در زمینه‌های تخصصی برگزار و ستادی راه‌اندازی شود.

حسینی با اشاره به اینکه هنرمندان در آموزش‌های هنری با این کانون‌ها همکاری می‌کنند، بیان داشت: با همکاری نهادهای دیگر هم هزینه‌ها کمتر و هم کار بهتری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چهار سال گذشته 100 هزار جلد قرآن در جنوب کرمان توزیع شد، افزود: این 271 کانون فرهنگی هنری در جنوب کرمان پایگاه مباحث دینی هستند، ظرفیت بالایی است اگر در مسیر خود حرکت کنند و وظایف خود را بشناسند و عملی شود.

حسینی خاطر نشان کرد: همایش یک روزه مدیریت فرهنگی برای مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و دفتر فعالیت‌های قرآنی جنوب کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول