اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

کاهش مسیر بوشهر - شیراز به 221 کیلومتر با اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت

استاندار بوشهر گفت: با اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت، مسیر بوشهر - شیراز از 330 کیلومتر به 221 کیلومتر کاهش می‌یابد.

کاهش مسیر بوشهر - شیراز به 221 کیلومتر با اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند امشب در نشست با معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور با بیان اینکه ساخت این آزادراه از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر است، اظهار داشت: ساخت آزادراه بوشهر - شیراز مصوبه مجلس نیز دارد و تمام مراحل قانونی آن انجام شده که انتظار داریم با تلاش بیشتر و مؤثرتر شاهد تسریع در اجرایی کردن این پروژه مهم و ارزشمند باشیم.

وی، مسیر بوشهر به شیراز را از مسیرهای پرترافیک کشور دانست و خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود روزانه بیش از 25 هزار خودرو در این مسیر تردد دارند که احداث و راه‌اندازی آزادراه بوشهر - شیراز از نظر ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای و همچنین کاهش مصرف سوخت و ایمنی حمل و نقل بسیار مهم و تأثیرگذار است.

استاندار بوشهر ادامه داد: دولت نهم و دهم در راستای توسعه راه‌های کشور اقدامات ارزنده و مهمی انجام داده و به ویژه در استان بوشهر شاهد بیشترین و باکیفیت‌ترین اقدامات در این عرصه بوده‌ایم. 

حسنوند با اشاره به پیشنهاد مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر مبنی بر افزایش تعداد قطعات آزادراه، تصریح کرد: برگزاری نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی و ارائه پیشنهادات برای سرعت بخشیدن به کار در دستور کار قرار دارد و به زودی این نشست برای بررسی پیشنهادات موجود برگزار خواهد شد. 

قباد چوبدار، مدیرعامل شرکت آبادراهان پارس نیز با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه استاندار بوشهر عنوان کرد: استاندار بوشهر به طور جدی پیگیر اجرایی شدن این پروژه بزرگ هستند و آمادگی داریم به زودی و پس از نشست با وزیر راه و شهرسازی نسبت به کلنگ‌زنی این پروژه اقدام کنیم.

خیرالله خادمی، معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور نیز با اشاره به پیگیری‌های استاندار بوشهر یادآور شد: آماده انجام خدمتی بزرگ به مردم استان هستیم و امیدوار هستیم به زودی این مهم محقق شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز با تشریح اقدامات انجام شده در مورد این بزرگراه، بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم یک سرمایه‌گذار در حوزه فارس و یک سرمایه‌گذار نیز در حوزه بوشهر این پروژه را عملیاتی کنند که این مسئله به لحاظ تسریع کار و کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذار و کاهش مدت زمان، انجام کار مؤثر است.

علیرضا صفایی، اعتبار این طرح را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: بیشتر قطعات این پروژه در استان بوشهر قرار دارد و تونل‌ها و پل‌های بزرگ نیز در حوزه استان بوشهر است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول