اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

عظیمی: انتخابات سبب حفظ و تعالی انقلاب می‌شود

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه انتخابات سبب حفظ و تعالی نظام و انقلاب می‌شود، گفت: ملت با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تحقق حماسه سیاسی می‌شوند.

عظیمی: انتخابات سبب حفظ و تعالی انقلاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدمهدی عظیمی دقایقی پیش با حضور در شعبه چهار اخذ رأی شهرستان نهبندان واقع در مرکز بهداشت شهری رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات صحنه‌ای است که ملت با حضور و مشارکت حداکثری در آن معرف بصیرت، ولایت‌مداری و اسلام‌محوری خود هستند.

وی با بیان اینکه هر رای در واقع رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: همین حضور پرشور و با شعور سبب خلق حماسه سیاسی و تحقق منویات رهبری می‌شود.

فرماندار نهبندان ادامه داد: ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی در این انتخابات نیز بار دیگر به دنیا اعلام می‌کند که همیشه ولایت‌مدار بوده و از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کند.

عظیمی با اشاره به اینکه انتخابات سبب حفظ و تعالی نظام و انقلاب می‌شود، افزود: ملت با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تحقق حماسه سیاسی می‌شوند.

وی یادآور شد: اراده قوی و دشمن‌شناسی مردم سبب شده تا آنها امروز در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و ضمن مشارکت در سرنوشت کشور نیز از نظام اسلامی پشتیبانی و حمایت کنند.

انتهای پیام/69003/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول