اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی خبر داد

آمادگی ثبت احوال خراسان شمالی برای صدور خارج از نوبت شناسنامه

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: تمامی ادارات ثبت احوال این استان برای صدور خارج از نوبت شناسنامه آمادگی دارند.

آمادگی ثبت احوال خراسان شمالی برای صدور خارج از نوبت شناسنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی زاهدی‌نیا پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از ستاد انتخابات خراسان شمالی و حضور در برنامه حماسه حضور اظهار کرد: تمام افرادی که در مهلت قانونی اقدام به درخواست برای صدور شناسنامه المثنی برای انتخابات داشته، شناسنامه آنان صادر می‌شود.

وی گفت: ثبت احوال استان از 18 خرداد تا 23 خرداد اقدام به فراخوان برای آن دسته از افرادی که درخواست شناسنامه المثنی داشته، بدون در نظر گرفتن مهلت قانونی شناسنامه آنان صادر می‌شود.

به گفته زاهدی‌نیا، درخواست‌های المثنی شناسنامه سایر شهرستان‌ها که به ادارات تابعه ثبت احوال استان واصل شده، در اسرع وقت صادر شد.

وی با بیان اینکه کارکنان ثبت احوال استان از روزهای گذشته برای صدور شناسنامه المثنی برای متقاضیان فعالیت‌های خود را افزایش داده‌اند، افزود: در روز انتخابات نیز این اداره فعال است.

وی انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را برشمرد و اظهار کرد: مجموعه ثبت احوال استان با تدابیر اندیشیده شده برای ارائه خدمت به هم استانی‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات آمادگی کامل دارد.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی همچنین با اشاره به ضرورت ارائه کارت ملی در انتخابات گفت: هم اکنون 5/98 درصد از افراد بالای 15 سال استان دارای کارت شناسایی ملی هستند.

وی اضافه کرد: امسال تعداد سه هزار و 795 درخواست کارت شناسایی ملی از متقاضیان اخذ شده است.

انتهای پیام/63002/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول