اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

ترویج ارزش‌های اسلامی رسالت جانبازان است

مدیرکل بنیاد شهید گیلان گفت: جانبازان با رسالت خود برای ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه در راه خدا گام بر می‌دارند.

ترویج ارزش‌های اسلامی رسالت جانبازان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی ظهر امروز در جمع مردم این شهر با تبریک روز جانباز اظهار کرد: جانبازان انسان‌های ایثارگر و جان بر کف هستند و در خطوط مقدم جبهه‌ها جان خود را در راه خدا و انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

وی افزود: جانبازان با معنویت خود مانع بزرگی از هجوم دشمنان به جامعه اسلامی محسوب می‌شوند و خداوند مدال جانبازی را نصیب انسان‌های مخلص می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه فضیلت جانبازان در ادامه راه خدا از شهید بالاتر است، اذعان کرد: زندگی جانبازان همراه با سوختن است.

وی جانباز را دارای مقام بالایی دانست و تصریح کرد: جانباز مقام بالایی دارد و مسئولیت آنها مهم‌تر است.

اسماعیلی تحمل سختی‌ها و مشکلات جسمی را برای کسب رضای الهی از رسالت جانبازان دانست و گفت: جانبازان با ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه، در راه خدا گام بر می‌دارند.

وی با تصریح بر اینکه فضای جامعه را عطر جانبازی معطر می‌کند، افزود: جانباز، جامعه را از نظر فکری و معنوی متحول می‌کند و ایستاده است تا نام و یاد فرهنگ شهدا را زنده نگه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان اضافه کرد: فرزندان جانبازان با پرورش یافتن در کنار پدران، آزادگی و چگونه زیستن را می‌آموزند.

وی با اشاره به اینکه همسران جانبازان رسالت بزرگ ترویج ارزش‌های اسلامی را به‌عهده گرفته‌اند، تصریح کرد: زنان جانبازان می‌توانند سرمشق و الگویی برای تمام زنان جامعه شوند.

اسماعیلی یادآور شد: جانبازان از متن جامعه برخاستند و به جبهه‌ها شتافتند و با ارج گذاشتن به ایثارگری جانبازان شرایط جسمی و روحی آنها باید در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از حریم جانبازان دفاع کنیم و از تحمیل فشار جسمی و روحی به آنها بکاهیم تا رضایت خداوند را به دست آوریم.

انتهای پیام/2300/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول