اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

ملت ایران امروز راه را بر توطئه‌افکنی دشمنان بستند‌

امام جمعه سنندج، خواستار مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات و توجه آنان به انتخاب فردی اصلح، متدین و توانمند برای ریاست جمهوری شد.

ملت ایران امروز راه را بر توطئه‌افکنی دشمنان بستند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: عرصه انتخابات و حضور گسترده مردمی در تعیین سرنوشتشان از جمله اموری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با سایر نظام ها متمایز کرده است.

وی افزود: بدون شک عرصه انتخابات یکی از شاخص‌های اصلی برای تعیین میزان مقبولیت نظام و از جمله اموری است که می‌توان براساس آن به تعیین برنامه‌ها و توسعه امور در آینده امیدوار شد.

امام جمعه سنندج از همه نمازگزاران سنندجی خواست که با مشارکت حداکثری خود در این عرصه سرنوشت‌ساز راه را بر هرگونه توطئه‌افکنی دشمنان بندند.

ماموستا مجتهدی اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار کردستان در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی همواره پیش‌رو بوده‌اند و امید است امروز نیز با حضور گسترده خویش در پای صندوق‌های رأی بار دیگر این شور و شعور بالای سیاسی و اجتماعی خود را به جهانیان نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت کنونی ایران اسلامی مرهون اتحاد و همبستگی همه اقوام و مذاهب اسلامی در کشور بوده و در سایه عمل به رهنمودهای عالمانه امام راحل و مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها و چالش‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از امنیت به عنوان زیربنای توسعه و مهم‌ترین امر برای اجرای سایر فعالیت‌ها و خدمات اجتماعی نام برد و افزود: باید همه ما این مهم را مدنظر  داشته باشیم که در سایه امنیت و آرامش اجتماعی می‌توانیم ایرانی سربلند و کشوری مقتدر داشته باشیم.

ماموستا مجتهدی بر انسجام و اتحاد همه گروه‌ها، اقوام  و مذاهب اسلامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: باید همه ما با حفظ روحیه استکبارستیزی خود و با در نظر گرفتن شرایط موجود در عرصه انتخابات فردی اصلح، توانمند و متقی را برای سکانداری ریاست جمهوری و امور اجرایی کشور انتخاب کنیم.

امام جمعه سنندج در پایات حطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ولایت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل و حضرت ذین‌العابدین(ع) خواستار توجه بیش از پیش مسلمانان و الگو گرفتن آنان از سیره بزرگان دینی در تمامی شئون زندگی شد.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول