اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

انتخابات امروز پایه‌های اقتدار نظام را مستحکم می‌کند

امام جمعه خرم‌دره گفت: مشارکت گسترده امروز مردم در انتخابات پایه‌های اقتدار و جمهوریت نظام جمهوری اسلامی را در نظام بین‌الملل تقویت مستحکم می‌کند.

انتخابات امروز پایه‌های اقتدار نظام را مستحکم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر خرم‌دره با اشاره حضور چشمگیر مردم در انتخابات امروز اظهار داشت: مردم با شکوه هر چه تمام‌تر در انتخابات حضور یافته‌اند.

وی حضور مردم را در انتخابات موجب خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: این حضور و مشارکت گسترده بدون شک در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

امام جمعه خرم‌دره با تقدیر از مردم برای حضور و مشارکت در عرصه انتخابات امروز تصریح کرد:‌ بنا به گفته مقام معظم رهبری این حضور برای نظام جمهوری اسلامی مصونیت ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: مشارکت گسترده امروز مردم در انتخابات پایه‌های اقتدار و جمهوریت نظام جمهوری اسلامی را در نظام بین‌الملل تقویت و مستحکم می‌کند.

نورپور به تلاش دشمن برای تاثیرگذاری منفی بر انتخابات ایران اشاره و تصریح کرد: حضور مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی خطاب به نامزدهای شش‌گانه ریاست جمهوری و کاندیدهای شوراها گفت: هر کس در این نظام موفق به خدمت به این مردم شود باید شاکر عملی این مردم باشد.

امام جمعه خرم‌دره بر لزوم سپاسگزاری از مردم ایران برای نحوه حضور در انتخابات اضافه کرد:‌ همه باید برای کاهش مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه از فردا همه رقابت‌ها باید تبدیل به رفاقت شوند، ادامه داد: کاندیداها باید از هر گونه اظهار نظر اختلاف‌برانگیز از صبح روز بعد از انتخابات پرهیز کرده و انسجام و وحدت جامعه را حفظ کنند.

نورپور در پایان به مناسبت‌های پیش رو اشاره و تصریح کرد: بخش کشاورزی تاثیر بسیاری در زندگی مردم دارد و باید برای حل مشکلات آن توجه و تلاش ویژه‌ای انجام شود.

وی جوانان را سرمایه‌های هر جامعه‌ای از جمله نظام جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: جوانان با تاسی از مقام معظم رهبری باید با تهذیب، ورزش و تحصیل از دوران جوانی خود که بسیار زودگذر هم هست نهایت استفاده را بکنند.

انتهای پیام/73004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول