اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-376

ترسیم حماسه سیاسی در شوق انتخاباتی چالوسی‌ها

حماسه سیاسی با شوق انتخاباتی مردم شهرستان چالوس در حال ترسیم است.

ترسیم حماسه سیاسی در شوق انتخاباتی چالوسی‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، با شروع برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مردم همیشه در صحنه شهرستان چالوس، حماسه سیاسی دیگری را در حال رقم زدن هستند.

در حال حاضر ازدحام جمعیت و صف‌های طولانی در محل‌های مشخص شده بسیار زیاد است و این نشان می‌دهد که چقدر مردم ولایت‌مدار چالوس به ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند.

برای انعکاس این حماسه عظیم که با شور و هیجان خاصی در حال انجام است، به میان مردم آمدیم و به صحبت‌های آن‌ها گوش دادیم.

محمد حسینیان که در نخستین ساعات شروع انتخابات به پای صندوق آمده بود گفت: بسیار خوشحالم که از نخستین کسانی هستم که رای خود را به صندوق انداخته‌ام و در سرنوشت خود سهیم بوده‌ام.

وی به بیانات مقام معظم رهبری درباره خلق حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: مهمترین مصداق حماسه سیاسی، انتخابات است که حضور گسترده مردم در انتخابات می‌تواند پشتوانه و آبروی نظام باشد.

این رای اولی توجه به مردم، از جنس مردم بودن، قدرت مدیریتی داشتن، محکم بودن در برابر دشمن  و متعهد بودن را از ویژگی‌های لازم برای یک رئیس جمهور دانست.

ارسلان اکبری یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این انتخابات بود که پس از انداختن رای خود در صندوق به خبرنگار فارس می‌گوید: درست است که معیشت مردم وضع خوبی ندارد و همه به نحوی درگیر مشکلات هستیم اما کشور و انقلاب خودمان را دوست داریم و به آینده امیدوار هستیم، پس با یک حضور جدی و انتخاب شایسته به بهتر شدن شرایط کمک میکنیم.

این کارگر ساختمانی اضافه کرد: وظیفه من و شما است که در انتخاب رئیس جمهور کشورمان نقش داشته باشیم.

نازنین جعفرصالحی نیز بیان داشت: پیام من به مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم چالوس این است همیشه در راه شهدا قدم بردارند و نگذارند بیگانگان کم‌ترین تعدی به کشور داشته باشند.

وی در ادامه گفت: با تمام وجودم در انتخابات شرکت کرده‌ام و امیدواریم این حماسه عظیم سیاسی دل رهبر را شاد کند.

این دانشجو بیان می‌کند: با توجه به حضور گسترده مردم در ساعات اولیه روز در انتخابات، حماسه سیاسی به طور قطع در کشور رقم می‌خورد که امید می‌رود رئیس‌ جمهور آینده نیز در راستای تحقق راهبرد حماسه اقتصادی حرکت کند.

ساسان جهاندار هم که در یکی از صف‌های عظیم منتظر بود تا نوبتش برسد به خبرنگار فارس گفت: مسئله تبلیغات رسانه‌های غربی متعلق به دیروز و امروز نیست بلکه الان 34سال است که دارند بر علیه ما کار رسانه‌ای می‌کنند و من و شما با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان این رسانه‌ها همانند روز 22بهمن و روز قدس و سایر مناسبت‌ها خواهیم داشت و هر چه تبلیغات گسترده‌تر باشد حضور ما چشمگیرتر است.

جهاندار تصریح کرد: با قاطعیت در این گرما ساعت‌ها پشت صف‌های طولانی خواهم ماند تا بتوانم رای خود را که قطره‌ای است به صندوق آرا بسپارم تا در دریای عظیم سیاسی شریک باشم.

به گزارش فارس، مردم چالوس همگام با مردم سراسر ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات گامی بلند برای شکست دوباره دشمنان نظام برداشته‌اند که البته نشان‌دهنده پایبندی آن‌ها به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

==============

گزارش از حسین قاسمی

انتهای پیام/2296/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول