اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

عظیمی: امروز افق دید مردم ایران بار دیگر جهانی شد

فرماندار نهبندان با اشاره به این‌که انتخابات صحنه بروز غیرت ملی و دینی مردم است، گفت: امروز افق دید مردم ایران بار دیگر جهانی و بین‌المللی شد.

عظیمی: امروز افق دید مردم ایران بار دیگر جهانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدمهدی عظیمی ظهر امروز در حاشیه بازید از شعبه أخذ رأی روستای خوانشرف نهبندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ملت ایران امروز یکپارچه برای تحقق حماسه سیاسی به پای صندوق‌های رأی آمدند.

وی ادامه داد: مردم این دیار (نهبندان) از ایران اسلامی نیز بر حسب تکلیف و برای حمایت از نظام و ولایت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی حضوری پرشور و با شعور را در شعب أخذ رأی رقم زدند.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: بدون شک حضور حماسی مردم سبب هراس دشمنان شده و آن‌ها را بار دیگر به سکوت و تحیر وا داشته است.

عظیمی با بیان این‌که دشمن مدت‌های طولانی برای کم رنگ بودن جایگاه انتخابات و حضور حداقلی مردم در این عرصه برنامه‌ریزی و تلاش داشته است، افزود: اما حضور حداکثری ملت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دسیسه و توطئه‌های آن را خنثی کرده است.

وی با اشاره به این‌که انتخابات صحنه بروز غیرت ملی و دینی مردم است، یادآور شد: امروز افق دید مردم ایران بار دیگر جهانی و بین‌المللی شد.

فرماندار نهبندان خاطر نشان کرد: امروز خروش مردم ایران و خروج آنان از خانه و ورودشان به شعب أخذ رأی بی‌بدیل بود.

انتهای پیام/69003/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول