اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انگشت سبابه‌ام مزین به مهر حضور شد

انتخاباتی به یاد اسطوره‌های ایران زمین/بر حضور مردم افزوده می‌شود

بند بند وجودمان زنده به نام وطن می‌شود و امروز ایرانیان انتخاباتی به یاد همه اسطوره‌های ایران زمین رقم زدند.

انتخاباتی به یاد اسطوره‌های ایران زمین/بر حضور مردم افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با گذشت 12 ساعت از آغاز زمان رای گیری انتخابات لحظه به لحظه بر حضور جمعیت در شعب اخذ رای و صف‌های طولانی مردم برای ممهور کردن خود به مهر تایید بر میهن ایران افزوده می‌شود، در حال حاضر در بسیاری از شعب اخذ رای جمعیت بسیاری حتی در بیرون شعب رای گیری حضور دارند و منتظر مانده‌اند.

پیش بینی شده است که حضور مردم در این انتخابات حتی از حضور در انتخابات سال 1388 در اصفهان نیز بیشتر است و با نزدیک شدن به زمان پایانی انتخابات بر حضور مردم افزوده می‌شود.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضربه محکمی بر دشمن وارد کرد و آنان در نهایت به این نتیجه رسیدند که با تمام تحریم و فشارها مردم ایران همچنان پایدار و استوار بر مواضع و دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

امروز نیز حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری رقم زده است حماسه‌ای که در نهایت اقتدار و عزت مردم ایران را به گوش جهانیان می‌رساند و جمهوری اسلامی ایران که همواره در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز بوده است اکنون نیز به صورت یک الگو برای کشورهایی به شمار می‌رود که موج اسلام خواهی را در شهر و کشورشان به راه انداخته‌اند.

وجود کاندیداهای مختلف شورای شهر در هر حزب و گروهی در اصفهان رنگ و بوی انتخابات را بسیار جذاب و قابل توجه کرده تا همه افراد امکان انتخاب اصلح‌ترین را داشته باشند.

امروز مردم در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند تا ثابت کنند، این نظام به پشتوانه این آراء، بزرگ‌‌مردانی چون خمینی کبیر، مطهری‌ها، باکری‌ها و احمدی‌‌روشن‌ها را در دامان خود پرورش داده تا با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا انقلاب و هشت سال دفاع ‌مقدس، حمایت خود را از ولایت مطلقه فقیه اعلام کنند.

امروز انگشتان جوهری ایرانیان سیاه نمایی دشمنان را خنثی می‌کند.

و می‌گویم ملت شریف ایران ناز شست قدم‌های پابرجایتان، امروز هیبت دشمن را به سرانگشتانتان شکستید.

انتهای پیام/63001/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول