اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نامه‌ای رسمی خطاب به وزارت کشور انجام شد

درخواست استاندار البرز برای تمدید انتخابات تا ساعت 10 شب

استاندار البرز با ارسال نامه‌ای خطاب به وزارت کشور درخواست رسمی برای تمدید انتخابات تا ساعت 22 را مطرح کرد.

درخواست استاندار البرز برای تمدید انتخابات تا ساعت 10 شب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، دقایقی قبل اصغر عربیان استاندار البرز پس از دریافت گزارش از ستاد انتخابات این استان و همچنین بازدیدهای میدانی خود به این نتیجه رسید که روند اخذ رای در البرز تا ساعت 21 به پایان نمی‌رسد.

به همین دلیل عربیان با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر کشور به همراه گزارش‌های اخذ شده در استان البرز از محمد نجار خواست تا انتخابات در این استان تا ساعت 22 تمدید شود.

در همین رابطه ابراهیم کردلو مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز با تایید این خبر به خبرنگار فارس در کرج گفت: در حال حاضر شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هستیم و به طور قطع اگر انتخابات در این استان ساعت 21 به اتمام برسد، برخی از شهروندان موفق به شرکت در انتخابات نخواهند شد.

کردلو افزود: در همین رابطه گزارش‌های جمع‌آوری شده از سطح استان توسط ستاد انتخابات به استاندار ارائه و ایشان از وزیر کشور درخواست کردند که انتخابت در این استان حداقل تا ساعت 22 تمدید شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم وزارت کشور با این درخواست موافقت کند و همه مردم بتوانند به وظیفه و تکلیف دینی و ملی خود عمل کنند.

انتهای پیام/2302/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول