اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

کمبود تعرفه در دیلم نداریم

فرماندار دیلم گفت: در دو سه نوبت تعرفه به برخی شعب اخذ رای تزریق کردیم و بحث تعرفه کمبودی نداریم و بر اساس نیاز تعرفه‌ها به شعب ارسال می‌شود.

کمبود تعرفه در دیلم نداریم

فرماندار دیلم گفت:  از ساعات اولیه صبح صحنه های زیبایی از حضور پرشور و آگاهانه مردم که همچون خیلی خروشان به دریا می‌پیوست که برای دشمنان مایه ناامیدی و یاس و برای دوستان انقلاب مایه مسرت و شادمانی بود.

وی بیان کرد: با تمهیداتی که در شعب اخذ رای صورت گرفت کارها به نحو احسن پیش رفته و در 37 شعب اخذ رای که شامل 20 شعبه روستایی و 17 شعبه شهری بود کار انتخابات برگزاری شد.

کاظمی گفت: 900 نفر عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی، امنیتی و انتظامی در دیلم بر عهده داشتند و روند اجرایی انتخابات تا ساعات پایانی روندی سالم و بدون دردسر بوده و امیدواریم تا زمانی که به پایان انتخابات مانده با حضور گسترده مردم و بدون مشکل این حماسه ادامه یابد تا شاهد یک رکورد بی‌نظیر درمشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی بیان کرد: برای نخستین بار بود که مردم در ساعات اولیه روز به این شکوه در شعب اخذ رای حضور یافتند به گونه ای که اعضای شعب غافلگیر شدند و حتی به گونه‌ای بود که اعضای برخی شعب فرصت صبحانه خوردن پیدا نکردند.

فرماندار دیلم بیان داشت: هر موقع مقام معظم رهبری اشاره‌ای کند مردم تکلیف خود را به خوبی انجام می‌دهند و این همایش زیبا نشانه‌ای از ولایتمداری مردم شهرستان دیلم بود.

کاظمی گفت: در دو سه نوبت تعرفه به برخی شعب اخذ رای تزریق کردیم و بحث تعرفه کمبودی نداریم و بر اساس نیاز تعرفه‌ها به شعب ارسال می‌شود.

کاظمی گفت: کار اعلام نتایج پس از شمارش آرا، از سوی ستاد انتخابات کشور فردا اعلام خواهد شد.

وی افزود: همیشه باید این تمرین را داشته باشیم که در ساعات اولیه که عوامل حوصله بیشتری داشته و خستگی کمتری دارند مردم حضور یابند که کار رای گیری به ساعات آخر نکشد و خود ما هم فرصت بیشتری برای حضور در انتخابات داشته باشیم.

کاظمی از مردم ولایتمدار دیلم در خلق حماسه سیاسی و عوامل مختلف دست اندرکار برگزاری انتخابات و نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/66006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول