اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته انتظامی ستاد انتخابات اصفهان خبر داد

فعالیت 12 هزار نفر برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی اصفهان

مسئول کمیته امنیتی انتظامی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: بیش از 12 هزار به صورت مستقیم برای تأمین امنیت و سلامت شعب اخذ رأی موجود در سطح استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 12 هزار نفر برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی اصفهان

محمدرضا جان‌نثاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فضای انتخاباتی حاکم بر استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر فضای خوب و ویژه‌ای برای برگزاری انتخابات سالم و به دور از حاشیه در سراسر استان وجود دارد.

وی به میزان تخلفات صورت گرفته در شعب اخذ رأی موجود در سطح استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تخلفی در شعب اخذ رأی موجود در سراسر استان مشاهده نشده است و این موضوع وجود فضایی سالم و امن را در فضای انتخاباتی استان نشان می‌دهد.

مسئول کمیته امنیتی انتظامی ستاد انتخابات استان اصفهان با تاکید بر اینکه مشکل امنیتی خاصی در شعب اخذ رأی موجود در سطح استان وجود ندارد، تصریح کرد: تمام مقدمات و تدابیر لازم برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و حاکم شدن تأمین نظم و انضباط و فضایی آرام در استان اتخاذ شده است.

وی به نیرو‌های فعال برای تأمین امنیت و سلامت شعب اخذ رأی موجود در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 12 هزار به صورت مستقیم برای تأمین امنیت و سلامت شعب اخذ رأی موجود در سطح استان فعالیت می‌کنند.

جان‌نثاری با بیان اینکه براساس قانون اقدامات و افراد مورد نیاز برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی در استان انجام شده است، تاکید کرد: امیدواریم که تا پایان امروز هیچ تخلفی در شعب اخذ رأی صورت نگیرد و هیچ مشکلی در راستای برگزاری انتخابات در استان به وقوع نپیوندد.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول