اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی صورت گرفت

تقدیر مدیرکل ارشاد هرمزگان از مشارکت هنرمندان در انتخابات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان مشارکت پرشکوه و هوشمندانه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر هرمزگان در انتخابات و ترغیب آحاد مردم برای حضور در این حماسه را قابل ستایش خواند.

تقدیر مدیرکل ارشاد هرمزگان از مشارکت هنرمندان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی ارشاد هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مرشدی در این خصوص گفت: بار دیگر هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در کنار مردم همیشه در صحنه هرمزگان با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه‌ای بس شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند.

وی افزود: به فضل الهی و با همت بلند ملتی غیور بار دیگر شاهد حضور حماسه‌ساز مردمی بودیم که با بصیرت و تقوا راه روشن پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان، ایران اسلامی را ادامه دادند و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، توانستند نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر نقش بر آب کنند و بیست و چهارم خرداد ماه سال 1392 را نقطه عطفی ارزشمند در تاریخ پرافتخار میهن اسلامی عزیزمان به یادگار گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان ضمن سپاس از حضور پر شور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر تصریح کرد: ایمان قلبی دارم که بر پایه این حضور و هم دلی، ایران سربلند در مسیر جدید خود راه شهیدان انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشأن و سعادت و پیشرفت را خواهد پیمود و استوارانه در سایه مقام معظم رهبری راه تعالی را طی خواهد کرد و از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روز افزون برای هنرمندان عزیز و اصحاب فرهنگ و هنر هرمزگان را آرزو دارم.

انتهای پیام/2310/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول