اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل صنعت نفت

بیت‌المقدس حریف هلال احمر در فینال لیگ پیشکسوتان فوتبال قم شد

تیم فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس برای چهارمین بار به دیدار نهایی مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم صعود کرد.

بیت‌المقدس حریف هلال احمر در فینال لیگ پیشکسوتان فوتبال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال بیت‌المقدس پرافتخارترین تیم حاضر در ادوار مختلف مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم به شمار می‌رود زیرا این تیم در پنج دوره برگزاری این رقابت‌ها چهار بار به دیدار نهایی رسیده است.

در حالی که پنجمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم در حال برگزاری است و البته به مرحله نهایی رسیده، تیم فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس در چهار دوره قبل سه بار قهرمان شده و یک بار نیز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

پنجمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم که با عنوان یادواره مرحوم حسین نیکوبیان پیشکسوت فقید فوتبال قم برگزار می‌شود و اکنون یک گام تا رسیدن به مرحله پایانی و شناخت تیم‌های اول تا چهارم رده‌بندی نهایی این دوره خود فاصله دارد.

بعد از رقابت تیم‌های مدعی در مرحله مقدماتی، چهار تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند و دیدارهای این مرحله را به صورت ضربدری برگزار کردند و در نخستین بازی نیمه نهایی تیم هلال احمر از سد استوار گذشت و فینالیست شد.

در حالی که بازی‌ها به اوج حساسیت خود رسیده در دیگر بازی از مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها نیز فوتبال دوستان قمی در مجموعه ورزشی تختی قم شاهد دیداری حساس و تماشایی بین تیم‌های بیت‌المقدس و صنعت نفت قم بودند دیداری که با برتری تیم مدعی بیت‌المقدس به پایان رسید.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال استان قم، مرحله نیمه نهایی این مسابقات با برگزاری یک مسابقه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم پیگیری شد و از قضا بازی‌ جذابی بین تیم‌های بیت‌المقدس و صنعت نفت قم بود.

در این دیدار تیم فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس که از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی قم محسوب می‌شود، باید برای کسب جواز صعود به دیدار نهایی تیم پیشکسوتان صنعت نفت دیگر تیم قدیمی و با سابقه فوتبال قم را از پیش رو برمی‌داشت تا برای چهارمین بار فینالیست شود.

فوتبالیست‌های پیشکسوت تیم بیت‌المقدس که همواره یکی از مدعیان جدی و ثابت کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم بوده‌اند در این دوره نیز نتایج بسیار خوبی کسب کردند و خود را تا بازی فینال بالا کشیدند.

این تیم در مرحله مقدماتی در گروه اول بازی‌ها قرار داشت و به عنوان صدرنشین به این مرحله رسیده بود در جدال با تیم دوم گروه مقابل یعنی صنعت نفت با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید تا حریف تیم هلال احمر در بازی پایانی شود.

با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی و مشخص شدن تکلیف تیم‌های فینالیست، برنامه روز پایانی مسابقات نیز از سوی هیئت فوتبال مشخص شده که بر اساس آن بازی‌ رده‌بندی روز سه‌شنبه 27 خردادماه و مسابقه فینال چهارشنبه 28 خردادماه در مجموعه ورزشی تختی قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول