اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 خرداد تا 5 تیرماه

ثبت‌نام طرح قرآنی 1447 در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به طرح قرآنی 1447با محوریت حفظ جزء 29 قرآن کریم از 25 خرداد شروع و تا پنجم تیرماه ادامه دارد.

ثبت‌نام طرح قرآنی 1447 در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

علیرضا سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه طرح قرآنی 1446 در سال گذشته با محوریت حفظ جزء 30 قرآن در استان به اجرا درآمد، اظهار کرد: امسال پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی‌ بر ضرورت حفظ قرآن کریم، حفظ جزء 29 قرآن کریم در قالب طرح 1447 در دستور کار قرار گرفت و ثبت‌‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در این طرح از 25 خرداد تا پنجم تیرماه سال جاری ادامه دارد.

کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح قرآنی امسال در بیش از 50 مرکز در استان برگزار می‌شود که با توجه به استقبال سال‌های گذشته می‌توان پیش‌بینی کرد که استقبال از این طرح قرآنی در سال جاری بسیار زیاد است.

سبزی، هدف از برگزاری طرح ملی قرآنی 1447 را فرهنگ قرآن آموزی، آشنایی آحاد مردم با روخوانی و روان‌خوانی، درک مفاهیم و حفظ سوره‌های قرآن عنوان کرد و گفت: این طرح با محوریت حفظ و ترویج فرهنگ معارف جزء 29 در سطح کشور برگزار می‌شود.

تشکیل 20 جلسه طرح قرآنی 1447 در کهگیلویه و بویراحمد

این مسئول با بیان اینکه این کلاس‌ها در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود، بیان کرد: آشناسازی آحاد مردم با درک مفاهیم جزء 29، غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان، ایجاد شور و نشاط معنوی و قرآنی در جامعه و مشارکت در طرح ملی حفظ قرآن کریم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.

وی، تعداد کلاس‌های برگزار شده را 20 جلسه عنوان کرد و بیان داشت: کلاس‌های طرح قرآنی از 6 تیرماه تا 28 مرداد کلاس‌ها برگزار و تشکیل می‌شود.

کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد اعلام نتیجه نهایی طرح ملی را دوم  شهریورماه سال جاری عنوان کرد و گفت: جوایز در نظر گرفته شده برای این طرح پنج هزار فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و هزاران هدایای نقدی دیگر است.

انتهای پیام/82011/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول