اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

میزان تجاوز به منابع طبیعی استان سمنان پایین است

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: میزان تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی در استان پایین است.

میزان تجاوز به منابع طبیعی استان سمنان پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، احمد سیاوش‏پور در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان سمنان با اعلام خرسندی از حضور مردم در پای صندوق‏های رأی این حماسه سیاسی را موجب شگفتی دنیا دانست.

وی افزود: مسئولان در تمام رده‏های کشوری، استانی و منطقه‏ای باید با خدمت بیش از پیش سپاسگزار حمایت و درایت ایرانیان ولایتمدار باشند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان نتیجه انتخابات را افزایش آرامش، امید و اعتدال در جامعه و خواست مردم را استمرار توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی دانست.

سیاوش‏پور ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، هفته جهاد کشاورزی را به رئیس، معاونان و کارکنان این سازمان تبریک گفت و افزود: جهاد از نهادهای خوشنام انقلاب اسلامی بوده که تداعی‏گر خدمت بی‏منت در کشور است.

وی استان سمنان را از نظر میزان تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی در سطح بسیار پایین ارزیابی کرد و گفت: حفظ و بهبود شرایط فعلی نیازمند استمرار در نظارت، رصد تمام اراضی استان و پیشگیری از هر گونه تجاوز و تخریب است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست از اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در عرصه تخریب و تغییر کاربری اراضی کشاورزی این استان خبر داد.

سیدمجید موسوی تصریح کرد: در سال جاری تاکنون با اقدامات صورت گرفته، تنها دو پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده است.

انتهای پیام/2249/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول