اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی:

شهیدان موتلفه اسلامی به تکلیف انقلابی خود عمل کردند

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک‌نژاد گفت: شهیدای موتلفه اسلامی در مبارزه علیه طاغوت به تکلیف انقلابی خود عمل کردند.

شهیدان موتلفه اسلامی به تکلیف انقلابی خود عمل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علی احمدنیا عصر امروز در جمع شماری از اعضای این حزب اظهار کرد: حادثه‌های تلخ و شیرین و سرنوشت ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی طی ماه خرداد روی داده که هر کدام از آن‌ها اهمیت ویژه‌ای در پیشبرد نظام اسلامی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهادت انقلابیون از مهم‌ترین این حوادث به شمار می‌رود گفت: سربازان دلیر اسلام در تداوم قیام 15 خردادماه و تبعید امام (ره) شرایط را به گونه‌ای دیده که رژیم عرصه را برای انقلابیون تنگ‌تر کرده  و اعلان پیروزی می‌کند.

دبیر جبهه موتلفه اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در چنین شرایطی سربازان دلیر اسلام طی توافقی حسنعلی منصور مهره اصلی آمریکا را اعدام انقلابی کرده تا اینکه ضربه‌ای به نظام شاهنشاهی وارد کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام باعث گشوده شدن راهی برای فعالیت انقلابیون علیه رژیم پهلوی شد تصریح کرد: این شهدا والامقام موتلفه اسلامی سرانجام در 26 خرداد ماه 44 پس از مقاومت و افشاگری‌های ماهیت رژیم پهلوی دستگیر و به اعدام محکوم و به درجه شهادت نائل آمدند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد:  شهدای موتلفه اسلامی به خوبی ادای تکلیف کردند و ضربه مهلکی بر پیکره بیداد و ستم طاغوت وارد آوردند و با خون خود مهر تأییدی بر حقانیت آرمان‌های بلند اسلامی، زدند.

احمدنیا همچنین با اشاره به اینکه31 خردادماه 60 به عنوان سالروز شهادت مصطفی چمران در تاریخ مبارزات سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حائز اهمیت است خاطر نشان کرد: این شهید والا مقام نیز تمام عمرش را در راه تحصیل، تهذیب نفس و مبارزه علیه ظلم صرف کرد.

وی اضافه کرد: این مبارز نستوه هر مکانی که صدای مظلومی بلند بوده حاضر و به تاسی از سالار شهید علیه ظالمان می‌جنگید و سرانجام به آرزوی خود که شهادت بود دست یافت.

دبیر جبهه موتلفه اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارز انقلاب اسلامی در دوران ستم شاهی و سال‌های بعد از انقلاب اسلامی گفت: به طور حتم یاد این شهدا همواره در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/63002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول