اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی:

دولت آینده دغدغه اشتغال و بیکاری را کاهش دهد

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی گفت: دولت آینده باید تمام تلاش‌های خود را برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری به کار ببندد.

دولت آینده دغدغه اشتغال و بیکاری را کاهش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عاشوری عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: امروز بیکاری به مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان تبدیل شده که باید دولت یازدهم بکوشد با ایجاد اشتغال و افزایش تولید از میزان این دغدغه بکاهد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های حفظ و افزایش اشتغال ایجاد تولید در داخل کشور است که علاوه بر رفع بیکاری موجب رونق اقتصادی نیز می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: امروز که مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه سیاسی را رقم زدند، این بار نوبت مسئولان است که بکوشند زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کنند.

عاشوری ادامه داد: در شرایط فعلی کشور که دشمنان می‌کوشند با ابزار تحریم و تهدید ملت ایران را به عقب ‌نشینی وادار کنند، توجه به تولید داخلی امری ضروری است.

وی تولیدات با کیفیت و حمایت از محصولات داخلی را یکی از راه‌‌های شکست دشمنان در جنگ اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور وجود دارد که باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راه عمران و آبادانی هر چه بیشتر نظام اسلامی کوشید.

وی در ادامه بر لزوم راه‌اندازی کسب و کارهای جدید، تکمیل چرخه تولیدات صنعتی، تقویت خوشه‌های صنعت و معدن و تقویت روابط مراکز دانشگاهی و صنعتی به منظور حفظ و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

در این نشست مشکلات هشت واحد صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/87003/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول