اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌ کل دادگستری قزوین:

نگاه دادگستری قزوین در عرصه قضایی فرا پرونده‌ای است

رئیس‌کل دادگستری قزوین نگاه دادگستری قزوین را در عرصه قضایی فرا پرونده‌ای دانست.

نگاه دادگستری قزوین در عرصه قضایی فرا پرونده‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، جمال انصاری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان دستگاه قضایی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به نزدیکی ایام هفته قوه قضاییه و گرامید‌اشت یاد و خاطره شهدای این قوه اظهار داشت: نگاه فرا پرونده‌ای در مجموعه دادگستری استان قزوین دیده شده است.

وی ادامه داد: دشمنان یک بار دیگر در روز جمعه 24 خرداد ماه با حماسه بزرگی که ملت آفرید، شکست خورده و مأیوس شد.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین مشارکت بیش از 79 درصدی در سطح استان قزوین و بیش از 93 درصدی بویین زهرایی را نشانه‌ای از بلوغ سیاسی مردم دانست و از آن به عنوان افتخاری برای ایران اسلامی اشاره کرد.

وی رسیدگی به امور مراجعان را جزو رسالت‌های  سنگین دادگستری و شرح وظایف این نهاد مهم و اثر‌گذار دانست و نهاد دادگستری را در تمام امور سیاسی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها دارای مشارکتی قوی و سهیم در امور ارزیابی کرد.

رئیس‌ کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: نهاد دادگستری به دنبال این است تا بتواند به تمام درخواست‌ها و مطالبات مراجعان پاسخ داده که این مهم سازوکار‌های خاص خود را می‌طلبد.

انصاری بیان کرد: دادگستری استان قزوین در مجموع پاسخگویی به آنچه دغدغه مردم است را دنبال کرده که البته اقدامات بزرگ در هر بخش نیز نیازمند برنامه‌ریزی است.

وی اتخاذ سیاست‌های مدبرانه، نگاه متفاوت، برنامه‌ریزی، نگاه به زمان و نگرش صحیح را زمینه‌ساز تحول‌آفرینی در ساختار دادگستری معرفی کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: دخالت دستگاه قضایی نه فقط در امور مرتبط با پرونده‌ها بلکه در سرنوشت بخش مهمی از امور حاکمیت و امنیت عمومی مردم و آنچه که امنیت روانی مطرح است، اثر‌گذار بوده و بسیاری از این امور معطوف به مساعدت و حمایت‌های راهبردی دستگاه قضایی است.

انصاری کسب اهداف تعاملی را جزو سیاست‌های دادگستری دانست و ابراز امیدواری کرد: امیدواریم بتوان با ره‌آورد تعامل مشکلات را کاهش داد.

این کارشناس ارشد قضایی نگاه فرا سازمانی و ارتقای بینش در مجموعه سازمانی دادگستری را ضروری خواند و قوه قضائیه را دارای نقش‌آفرینی جدی در حل امور مردم تعریف کرد.

وی با اشاره به هماهنگ‌سازی مجموعه‌ای بین دستگاه‌های حاکمیتی اذعان کرد: دادگستری استان قزوین با همکاری‌های سازمانی و شهرستانی به دنبال شناخت مشکلات برای طی قدم‌های بهتر در این مجموعه است.

رئیس‌ کل دادگستری استان قزوین تمام تلاش دستگاه قضایی استان قزوین را بر سازماندهی لازم و عمل به تکالیف دانست و تصریح کرد: افزایش امنیت در تمام شاخصه‌های فرهنگی و سیاسی در دادگستری‌های استان قزوین دنبال می‌شود.

انصاری در خاتمه بر نگاه فرا پرونده‌ای در مجموعه دادگستری استان قزوین تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول