اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عفت شریعتی در کرمان:

مصاحبه مطبوعاتی روحانی موجب دل‌خوری مزدوران شد

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مصاحبه مطبوعاتی روحانی موجب دلخوری مزدوران شد.

مصاحبه مطبوعاتی روحانی موجب دل‌خوری مزدوران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عفت شریعتی‌ صبح امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: کارهایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی چند سال گذشته در مسائل فرهنگی و هنری انجام داده بی‌نظیر است و با این همه خدمت و تلاش، باید کارنامه درخشان و دقیقی از فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تحویل دولت آینده بدهیم.

وی افزود: دولت آینده اگر بخواهد کارهای فرهنگی و هنری را در چنین سطحی انجام دهد، این امر غیر از ادامه دادن فعالیت‌های فرهنگی و هنری دولت‌های نهم و دهم‌ محقق نمی‌شود.

مشاور وزیر ارشاد تصریح کرد: نگاه گذشته به حوزه فرهنگ و هنر که همراه با ‌تساهل و تسامح‌ بود، نکات و نقاط تاریک متعددی را به وجود آورده بود، اما با تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران حوزه فرهنگ و هنر در دولت‌های نهم و دهم این نقاط تاریک هم‌اکنون به نقاط روشن تبدیل شده است.

شریعتی گفت: مسئولان فرهنگ و هنر ارشاد کرمان باید نقشه راهی تهیه و تدوین کنند تا فعالان این عرصه‌ نقشه و نمایی برای انجام و ادامه کارها در اختیار داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ابراز داشت: بعد از فتنه 88 در عرصه بین‌المللی‌، دشمنان حملات خودشان را متوجه کیان این آب و خاک کردند، اما این انتخابات نشان داد که امانتداری و صداقت مسئولان نظام بیش از آن است که فکر می‌کنند.

شریعتی افزود: مقام معظم رهبری در آغاز سال 92 و در مشهد مقدس با نامگذاری سال، دکترین جمهوری اسلامی را تعیین کردند، نامگذاری حماسه سیاسی و اقتصادی نمی‌تواند جز بر مبنای الهام معنوی باشد.

وی اذعان داشت: ایشان پیش‌بینی کردند که حضور مردم به شکلی با شکوه رقم می‌خورد و عظمت و سربلندی ایران اسلامی در جهان بیش از پیش نمود دارد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مصاحبه خبری رئیس جمهوری منتخب تصریح کرد: ایشان در این مصاحبه ارادت خودشان را به ساحت ولایت ابراز کردند که موجب دلخوری مزدوران بیگانه شد.

وی گفت: دولت‌های نهم و دهم کارهای زیادی انجام دادند که ‌از حیث وسعت و عظمت، محیر‌العقول است، فعالیت‌هایی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در بخش‌های متعدد انجام داده بی‌نظیر است، از این منظر از همه مسئولان خدوم این نظام ولایی شکر‌گزاریم و امیدواریم ادامه این کارها را در دولت جدید شاهد باشیم. 

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول