اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خبر داد

جذب 40 حامی در طرح اکرام ایتام دشتستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از جذب 40 حامی که سرپرستی و کفالت 40 یتیم را متقبل شده‌اند، در شهرستان دشتستان خبر داد.

جذب 40 حامی در طرح اکرام ایتام دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توانمندسازی و رفع نیازهای قشر محروم جامعه هدف والایی است که کمیته امداد امام خمینی‌‌(ره) در سال‌های اخیر در این راستا تلاش کرده و به نتایج ارزشمندی در این زمینه رسیده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: قشر محروم جامعه در زمره اقشار آسیب‌پذیر قرار دارد و با ارائه خدمات حمایتی می‌توانیم از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم، که در سال‌های اخیر خدمات کمیته امداد در این زمینه مثمر ثمر واقع شده است.

عدنانی بیان داشت: مردم ایران اسلامی مردمی نوع‌دوست هستند و همیشه برای حمایت از فقرا و نیازمندان در صحنه حاضر بوده‌اند و بخش مهمی از منابع حمایتی کمیته امداد از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر طرح مسجد محوری در امداد فعال است از این رو به منظور جمع‌آوری و جذب کمک‌های مردمی از طریق مساجد و حسینیه‌ها از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

عدنانی با اشاره به مشارکت 20 مسجد و حسینیه در جمع‌آوری کمک‌های ماه رجب، یادآور شد: در حال حاضر 20 مسجد و حسینیه کمیته امداد امام خمینی (ره) را در امر جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ماه رحب یاری می‌کنند.

وی در ارتباط با عملکرد مساجد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بیان داشت: در ماه مبارک رجب مبلغ 7 میلیون و 963 هزار ریال توسط مساجد جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان گفت: طرح اکرام ایتام از مهم‌ترین طرح‌های حمایتی است که در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی کمیته امداد و مشارکت خیرین دشتستان صورت گرفته و توانسته‌ایم به توفیقات بالایی در این زمینه دست یابیم.

وی افزود: در این راستا تعداد 40 حامی طرح اکرام ایتام جذب شده که سرپرستی و کفالت 40 یتیم را متقبل شده‌اند و شامل 19 دختر و 21 پسر است.

عدنانی با اشاره به تعهدات حامیان نسبت به ایتام تحت حمایت، عنوان کرد: کل تعهدات حامیان محترم مبلغ 6 میلیون و 800 هزار ریال در هر ماه است.

انتهای پیام/2452/ج40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول