اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تبریز:

دوران رقابت تمام شد/ رفع بیکاری، مهار تورم و مشکلات معیشتی مهمترین مطالبات مردم

امام جمعه موقت تبریز رفع بیکاری، مهار تورم و مشکلات معیشتی را از جمله مطالبات مهم مردم عنوان کرد و گفت: امروز دوران رقابت تمام شده و بقیه نامزدها باید دست در دست هم دولت جدید را در مسیر خدمت به کشور یاری دهند.

دوران رقابت تمام شد/ رفع بیکاری، مهار تورم و مشکلات معیشتی مهمترین مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی این شهر اظهار کرد: در آستانه روز جوان که همزمان با 11 شعبان است، قرار داریم و جوانان ایران اسلامی باید با تاسی به علی‌اکبر(ع) درس شجاعت، ادب و ولایتمداری را از ایشان یاد بگیرند.

وی افزود: جوانان عزیز کشورمان در عرصه‌های مختلف توانستند با ایمان و اعتقاد به انقلاب حرکت کرده و در علم و تکنولوژی نیز توانستند کشور را مثل دوران انقلاب و دفاع مقدس به پیروزی‌های بزرگ برسانند.

خطیب موقت جمعه تبریز افزود: جوان در هر کشوری محور حرکت است و در تمام دوران‌ها این جوانان بودند که با حلقه زدن بر محور امامت و ولایت پیروزی‌های بزرگی برای اسلام و مسلمین رقم زدند.

آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران در لبیک به مقام معظم رهبری و با مشارکت بیش از 72درصدی در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را خلق کردند که اعجاب جهانیان را برانگیخت، افزود:  این انتخابات بار دیگر اعتماد و دلبستگی مردم به رهبری، روحانیت و نظام اسلامی را آشکار کرد، دشمنان ایران اسلامی بار دیگر فهمیدند که نظام جمهوری اسلامی علاوه بر مشروعیت الهی از مقبولیت مردمی نیز همچنان برخوردار است و توطئه های آنها یکی پس از دیگری با حضور مردم نقش بر آب شده و می شود.

وی از حضور سایر نامزدهای ریاست جمهوری در عرصه انتخابات تقدیر کرد و افزود: امروز دوران رقابت تمام شده و بقیه نامزدها باید دست در دست هم دولت جدید را در مسیر خدمت به کشور یاری دهند.

آل هاشم با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران از وی خواست تا شعارهای انتخاباتی خود را با کمک مردم و مسئولان عملیاتی کند.

امام جمعه موقت تبریز این حماسه عظیم را سبب یاس و ناامیدی دشمنان نظام دانست و افزود: تلاش مذبوحانه دشمنان با بهره گیری از تمام امکانات و فناوری های روز و امکانات وابستگان و نوکرانشان، نتوانست ملت ایران را در مقابل ادعاهای دروغین دشمن، وادار به عقب نشینی کند.

وی توجه به مشکلات معیشتی، مهار تورم و رفع معضل بیکاری از جمله مطالبات اصلی مردم محسوب می‌شود اظهار امیدواری کرد: رئیس جمهور منتخب با توجه به ایجاد جو صمیمیت و  همدلی که در در جامعه ایجاد شده با کمک همه مسئولان این مشکلات هر چه زودتر حل شود.

انتهای پیام/60001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول