اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بندرعباس:

مردم از رئیس جمهور منتخب فضای آرام سیاسی و اعتدال می‌خواهند

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: مردم با انتخاب دکتر روحانی نشان دادند که به دنبال اعتدال و فضای ‌آرام سیاسی هستند.

مردم از رئیس جمهور منتخب فضای آرام سیاسی و اعتدال می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن فروزان‌نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های هفته و پیش رو گفت: مردم ایران کماکان در حال و هوای ایجاد حماسه که سبب آن درایت و عقلانیت آن‌ها بود، هستند.

وی ادامه داد: در این بین نباید از تلاش‌ها و همت مجریان انتخابات نیز غافل ماند چراکه امر رأی‌گیری و جمع‌آوری و مهمتر از همه امانتداری امری مهم در برگزاری هر انتخابات سالم است.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به حضور حداکثری مردم هرمزگان در انتخابات 24 خردادماه عنوان کرد: انتخابات امسال در نوع خود و در ابعاد مختلف دارای ویژگی‌های قابل ملاحظه و تاریخی است که یکی از این ویژگی‌ها عدم اعتراض سایر کاندیداها و همچنین تبریک آن‌ها به دکتر روحانی بود.

وی با بیان این‌که این ویژگی‌ها دشمنان انقلاب را بیش از پیش ناامید کرده است، افزود: باید به ملت نیز به دلیل انتخاب یک فرد معتدل به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

به گفته فروزان‌نژاد، این انتخاب درست زمانی صورت گرفت که جامعه نیاز خود را به یک فضای اعتدال بیش از پیش حس کرده بود.

امام جمعه موقت بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب اظهار امیدواری کرد که دکتر حسن روحانی بتواند فضای سیاسی آرامی را در کشور رقم بزند و مشکلاتی که اخیر دامن‌گیر کشور شده است را در بعد اقتصادی و معیشتی بکاهد.

وی در پایان با بیان این‌که نیمه شعبان و تولد حضرت عصر (عج) یکی از بزرگترین و مهم‌ترین مناسبت‌های اسلامی است، عنوان کرد: این جشن در استان باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/88001/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول