اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

رئیس‌جمهور منتخب خط اعتدال را دنبال کند

امام جمعه شهرستان کرج گفت: خوشبختانه رئیس‌جمهور منتخب همواره بر اعتدال و پرهیز از افراطی‌گری تاکید داشته است و باید همین خط را در دوران مسئولیت دنبال کند.

رئیس‌جمهور منتخب خط اعتدال را دنبال کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان در مصلای بزرگ کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ‌محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به حضور پرشکوه و دشمن‌شکن مردم سراسر ایران به ویژه استان البرز در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب تلاش بسیاری داشتند تا مردم ما را مایوس و ناامید کنند، اما ملت ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر ولایت‌مداری و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

وی تصریح کرد: حضور هشت نامزد از جریان‌های سیاسی مختلف و همچنین شرکت گسترده مردم در انتخابات نشان داد که سلایق و علایق مختلف در ایران اسلامی توان حضور در عرصه‌‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و بیان حرف خود را داشته و اتهامات غربی‌ها به جمهوری اسلامی بی‌اساس است.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم ما با حضور حداکثری در انتخابات ثابت کردند که اتهامات و توطئه‌های دشمنان و مشکلات اقتصادی برآمده از تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان خارجی خللی در عزم و اراده آن‌ها ایجاد نخواهد کرد و باید از این مردم ولایی و با بصیرت تقدیر کرد.

کازرونی با اشاره به رهنمودهای مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: ملت ایران با لبیک به ولایت در پای صندوق‌های رای حضور یافته و مشارکت حداکثری آن‌ها نشانه عشق و علاقه آن‌ها به انقلاب اسلامی است و مشارکت 70 درصدی در انتخابات ثابت کرد که مردم ما ارتباطی عمیق با نظام و رهبری دارند.

* تقدیر خطیب جمعه کرج از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ریشه‌های خلق حماسه 24 خرداد گفت: بصیرت و آگاهی ملت ایران،‌ هوشیاری و درایت رهبری معظم انقلاب اسلامی و بالاخره متانت و تلاش کاندیداهای محترم در چارچوب قانون، از دلایل اصلی خلق این حماسه است.

امام جمعه شهرستان کرج تاکید کرد: باید از همه هشت کاندیداهای محترم تقدیر کنیم، چراکه آن‌ها با تبلیغات صحیح و متانتی که در فعالیت‌های انتخاباتی داشتند، نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی ایفا کردند.

کازرونی برگزاری صحیح، سالم، رقابتی،‌ مشارکتی و حداکثری انتخابات را نشانه مهمی در بلوغ سیاسی ملت ایران و فعالان سیاسی دانست و گفت: مردم ما روز 24 خرداد نشان دادند که با وجود تمام مشکلات، هیچ زمانی منافع اصلی نظام و انقلاب را فدای مصالح شخصی نمی‌کنند.

* رئیس‌جمهور منتخب تداوم اعتدال را اولویت قرار دهد

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی حسن روحانی در انتخابات را به وی تبریک گفت و گفت: خوشبختانه رئیس‌جمهور منتخب همواره بر اعتدال و پرهیز از افراطی‌گری تاکید داشته است و باید همین خط را در دوران مسئولیت دنبال کند.

کازرونی در پایان تاکید کرد: افراطی‌گری به هر شکلی مورد پذیرش مردم و ولایت نیست و امیدواریم، رئیس جمهوری منتخب در انتخاب همکاران خود از افراد افراطی استفاده نکند.

‌انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول