اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد

ثبت موفقیت یک سال بدون سانحه دریایی توسط بنادر خوزستان

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: این اداره کل موفق به ثبت یک سال بدون سانحه دریایی در حوزه استحفاظی دریایی خود شد.

ثبت موفقیت یک سال بدون سانحه دریایی توسط بنادر خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، علیرضا خجسته با اشاره به اینکه در بازه زمانی اردیبهشت ماه سال 91 تا اردیبهشت ماه سال‌جاری هیچ گونه سانحه و شبه سانحه دریایی رخ نداده است، اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت هیچ گونه سانحه کوچک و بزرگ حین عملیات راهنمایی، پهلوگیری و جداسازی کشتی‌های ورودی و خروجی در مجتمع بندر امام خمینی به وقوع نپیوست.

وی بیان کرد: اجرا و کنترل الزامات MLC60 و STCW95 در چارچوب کنوانسیون‌های بین‌المللی آموزش دریانوردان، اجرای طرح ارزیابی افسران VTS، برگزاری دوره‌های آموزشی با بهره‌گیری از مشارکت و تجربیات راهنمایان و برنامه‌های یدک‌کش‌های خدماتی و برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع عملیات ویژه راهنمایی دریایی از جمله اهم اقدامات امور دریایی بوده است که با به کار بستن و اتخاذ این تمهیدات آمار سوانح دریایی در حوزه استحفاظی دریایی این اداره کل را به صفر رسید.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول