اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در رشت

مراسم جشن نیمه شعبان در مرقد خواهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود

مدیر مرکز فرهنگی‌قرآنی حرم مطهره فاطمه اخری خواهر امام رضا (ع) رشت از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در این مرقد خبر داد.

مراسم جشن نیمه شعبان در مرقد خواهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود

قاسم بزرگزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: به همین مناسبت ساعات هفت غروب فردا جشن بزرگ میلاد در حرم مطهره خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی مراسم مذکور گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، غرفه کودک، مسابقه فرهنگی پاسخ به پرسش‌هایی درباره موضوع انتظار و مهدویت و ... از جمله برنامه‌های جانبی جشن میلاد است.

این مسئول از برگزاری مراسم شب احیای نیمه شعبان با مولودی‌خوانی و سخنرانی و دعا در حرم مطهره خواهر امام رضا (ع) رشت خبر داد و افزود: این مراسم ساعت 11 شب فردا در حرم مطهره برگزار می‌شود.

وی درباره فعالیت مهم مرکز فرهنگی‌قرآنی حرم مطهره فاطمه اخری اذعان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید تبدیل به قطب فرهنگی شود، در این راستا مناسبت‌های تقویم‌دار به صورت واحد در کشور برگزار می‌شود.

بزرگزاده فعالیت کتابخانه‌ای و برپایی نمایشگاه دایمی کتاب را از جمله اقدام‌های مرکز مذکور برشمرد.

وی از تربیت حافظان قرآن کریم در مرکز فرهنگی‌قرآنی مرقد خواهر امام رضا (ع) رشت خبر داد و یادآور شد: در این راستا کلاس‌های قرآنی از خردسال تا بزرگسال برگزار می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی‌قرآنی حرم مطهره خواهر امام رضا (ع) رشت با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام در سالن آموزشی این حرم تغییر می‌یابد، خاطرنشان کرد: به طور میانگین در هر ترم حدود 100 نفر ثبت‌نام می‌کنند و این روند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2300/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول