اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان:

دادگستری ‌نیازمند‌ همکاری جدی‌تر ادارات حقوقی‌ است‌

دادستان کرمان گفت: دادگستری برای تحقق اهداف و وظایف محوله‌ ‌نیازمند‌ همکاری جدی‌تر و مراقبت‌های بیشتر با کارشناسان حقوقی ادارات است.

دادگستری ‌نیازمند‌ همکاری جدی‌تر ادارات حقوقی‌ است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله‌ موحد پیش از ظهر امروز در نشست کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان کرمان اظهار داشت: عمده فعالیت‌های مسئولان دوایر حقوقی و نمایندگان آنها صیانت از حقوق عمومی و بیت‌المال است و در این زمینه تلاش خوبی در استان کرمان صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: ما روزانه شاهد حضور جمعی از نمایندگان حقوقی ادارات در دادگاه‌ها برای پیگیری حقوق دولت هستیم و نهاد دادسرا به لحاظ قوانین و مقررات و دفاع از حقوق عمومی شناخته می‌شود.

یدالله موحد عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم به اهداف و وظایف محوله خود برسیم، ‌نیازمند همکاری جدی‌تر با کارشناسان حقوقی ادارات و بانک‌ها و مراقبت‌های بیشتر در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به لازم‌الاجرا شدن چهار کتاب از قانون مجازات اسلامی جدید از 22 خرداد ماه سال جاری افزود: با این قوانین جدید تحولات شگرفی را در نظام عدالت کیفری شاهد هستیم.

موحد گفت: نوآوری‌های فراوانی در قانون مجازات اسلامی جدید بوده و مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی که در قانون جدید آمده در دنیا به عنوان اصل شناخته شده است.

دادستان کرمان اظهار داشت: حجم عظیمی از فعالیت‌های اقتصادی، بازرگانی، تولید و ... توسط اشخاص حقوقی انجام می‌شود و به تبع آن احتمال تخلف و جرائم در این زمینه بیشتر است.

به گزارش فارس در این نشست کارشناسان حقوقی ادارات و بانک‌های استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول