اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا خبر داد

اعزام 60 دانشجوی مازندرانی به اردوی جهادی

فرمانده سپاه ناحیه نکا از اعزام 60 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه‌های شرق مازندران در نکا در قالب اردوی جهادی به مناطق روستایی دورافتاده این شهرستان خبر داد.

اعزام 60 دانشجوی مازندرانی به اردوی جهادی

مرتضی رمضانی امروز در حاشیه اعزام کاروان اردوی جهادی به روستاها به خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا گفت: اردوهای جهادی همچون عرصه دفاع مقدس می‌تواند میدان بزرگی برای کسب تجربه و خودسازی جوانان باشد.

وی بیان داشت: افراد شرکت‌کننده در اردوها به طور اختصاصی گروه‌بندی شده و به سرپرست‌های هر گروه شناسنامه‌ای داده می‌شود که معرف و نشان‌دهنده حیطه فعالیت گروه‌هاست.

رمضانی افزود: اردوهای جهادی فصل تازه‌ای در عرصه کار و تلاش است که برای محرومیت‌زدایی از روستاها تلاش می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه  60 دانشجوی نکایی امروز در قالب  چهار گروه 15 نفره از برادران و خواهران اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها شامل سه گروه 15 نفره خواهران دانشجو و یک گروه 15 نفره برادران دانشجو به اردوی جهادی اعزام شدند.

رمضانی، هدف از اعزام این گروه جهادی را افزایش سطح آموزه‌های معرفتی، بصیرتی و افزایش مهارت‌های مختلف عنوان کرد و یادآور شد: کار اصلی در این اردوها محرومیت‌زدایی، کمک به رفاه اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته و افزایش توان فنی و تجربی بسیجیان است.

وی با اشاره به عرصه‌های اردوهای جهادی گفت:‌ عرصه فرهنگی و آموزشی امسال در محوریت اردوهای جهادی قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی بخشی از اقدامات و فعالیت‌های گروه‌های جهادی به سمت بخش‌های آموزشی سوق یافته است.

رمضانی گفت: فعالیت ویژه گروه های کارآفرینی، افزایش کیفیت کار دیگر گروه‌ها و سازمان‌دهی‌شدن گروه‌ها را از طرح‌های این دوره از اردوها است. 

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول