اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

قاری بین‌المللی خطاب به دولت یازدهم

فعالیت‌های قرآنی فاقد مدیریت واحد و کارآمد است

یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان با اشاره به موازی‌کاری‌ها در امور قرآنی کشور گفت: این امر به دلیل نداشتن مدیریتی واحد و کارآمد در امور قرآنی کشور است.

فعالیت‌های قرآنی فاقد مدیریت واحد و کارآمد است

«عباس هاشمی» قاری بین‌المللی کشورمان در گفت‌گو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس گفت: در بسیاری از سازمان و نهادها شاهد موازی‌کاری فعالیت‌های قرآنی هستیم که این امر به دلیل نداشتن مدیریتی واحد و کارآمد در امور قرآنی کشور است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سازمان‌های قرآنی کشور فعالیت‌های یگدیگر را خنثی می‌کنند، تصریح کرد: در کشور ارگان و نهاد واحدی برای همسوسازی و تاثیرگذاری در فعالیت‌های قرآنی وجود ندارد، بنابراین مسئولان باید برای ترغیب جوانان به مسائل قرآنی تصمیمی کارآمد اتخاذ کنند.

مقام اول رشته‌ قرائت بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ادامه داد: همانطور که در دولت دهم وزارتی با عنوان وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد تا فعالیت جوانان را هدفمند سازد، امیدواریم در دولت یازدهم شاهد تشکیل وزارت قرآن برای ساماندهی فعالیت‌های قرآنی در کشور باشیم.

انتهای پیام/م.خ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول