اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان خبر داد

محرومیت‌زدایی از 14 روستای دشتستان توسط دانشجویان بسیجی

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان از محرومیت‌زدایی از 14 روستای دشتستان توسط دانشجویان بسیجی خبر داد.

محرومیت‌زدایی از 14 روستای دشتستان توسط دانشجویان بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدجواد مهدوی‌مرتضوی شامگاه دوشنبه در نشست با بسیجیان دشتستان اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز نیز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد امری مهم بود که با تدابیر رهبر معظم انقلاب به وجود آمد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان با اشاره به اولویت‌های دولت جدید خاطر نشان کرد: امیدواریم در دولت جدید، حرکت‌های جهادی برای فرهنگ‌سازی به ‌عنوان بهترین فرصت ادامه یابد.

مهدوی‌مرتضوی تصریح کرد: در راستای فرهنگ‌سازی بیشتر، امسال برخی اردوهای جهادگران بسیج دانشجویی در مناطق و روستاهای جدید شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه روستاهای محروم باید طعم حضور و بهره فعالیت‌ها و خدمات دانشجویان بسیجی را بچشند افزود: این دفتر سعی کرده با سازماندهی دانشجویان و رایزنی با نهادهای مختلف نسبت به افزایش و ارتقاء سطح کیفی اردوهای جهادی تلاش مضاعفی داشته باشند.

این مسئول گفت: ما تلاش داریم علیرغم تورم و تنزیل اعتبارات اردوهای جهادی، بهترین و بیشترین خدمات آموزشی، فرهنگی، بهسازی و عمرانی را در مناطق هدف داشته باشیم.

مهدوی‌مرتضوی بیان داشت: در این اردوهای جهادی بالغ بر 750 نفر دانشجوی بسیجی فعالیت خواهند کرد که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی از محرومیت‌زدایی از 14 روستای دشتستان خبر داد و افزود: روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان شامل دهرود سفلی، علیا، پرجونک، فاریاب و همچنین روستاهای بخش آبپخش شامل بنار سلیمانی، بنارآزادگان، دشتی اسماعیل خانی و روستاهای بخش سعدآباد شامل تل سرکوب، برمک، هلپه‌ای، زیراه و در بخش شبانکاره شامل روستاهای بهر، شاه فیروز و خلیفه‌ای و همچنین در حوزه تنگستان روستاهای بنیون و خائیز و کشی تحت پوشش خدمات دانشجویان جهادگر بسیجی قرار خواهد گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان و تنگستان با تقدیر از برخی مسئولان و فرمانداران و بخشداران و رؤسای دانشگاه‌های این دو شهرستان گفت: از مسئولانی که تمام هم و غم خود را در راستای تسهیل امر اردوهای جهادی گذاشته‌اند تقدیر می‌کنیم؛ اما این تلاش‌ها و بسترسازی‌ها کافی نبوده و دانشجویان با مشکلات عدیده وسایل نقلیه و نیز وسایل خنک کننده و محل‌های اسکان مواجه هستند.

این مسئول عنوان کرد: انتظار داریم مسئولین به این امر فقط به جنبه شعاری بسنده نکنند و به تکلیف خود در پشتیبانی دانشجویان بسیجی همت مضاعف داشته باشند.

مهدوی‌مرتضوی یکی از مهم‌ترین معضلات و اشکالات کشور را از بین رفتن تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌های گذشته با تغییر مسئولان دانست و گفت: در شرایط جابه‌جایی و تغییر مسئولان، باید مراقب باشیم تا تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌های قبلی روی زمین نماند و یک روند ثابت پیگیری شود.

وی در پایان تاکید کرد: اگر واقعا این اردوها در محرومیت‌زدایی و تاثیرگذاری در روستاها موفق باشند، فارغ از این که در کدام دولت کار می‌کنند، می‌توانند جای خودشان را باز کنند.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول