اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صدرنشین لیگ برتر فوتبال مازندران میزبان نماینده میاندرود است

تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران میزبان نماینده میاندرود است.

صدرنشین لیگ برتر فوتبال مازندران میزبان نماینده میاندرود است

به گزارش فارس از شهرستان ساری، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران عصر امروز سه شنبه چهارم تیر با انجام شش بازی همزمان از ساعت 17 آغاز می‌شود.

در بازی‌های امروز تیم صدرنشین وحدت فریدونکنار میزبان نماینده میاندرود شهروند سورک است و دریای زاغمرز نیز در نور به دیدار شهدای لاویچ چمستان می‌رود.

در دیگر مسابقات نیز دریای بابل میزبان خزر محمودآباد است و دو تیم مقاومت جویبار و شهدای سلمانشهر در جویبار با هم صف‌آرایی می‌کنند.

همچنین تیم پدیده شمال ساری در ورزشگاه شهید متقی میزبان طپش قائمشهر است و شهید کریمی جویبار در بابلسر مهمان شهدای این شهر است.

از نکات قابل توجه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مازندران عدم نتیجه‌گیری خزر محمودآباد است که از هفت بازی هفت باخت داشته و هنوز هیچ امتیازی را در لیگ کسب نکرده و بدون امتیاز در قعر جدول 12 تیمی این مسابقات جای دارد.

در جدول رده‌بندی تا پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مازندران تیم وحدت فریدونکنار با 17 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های دریای بابل با 16 و شهید کریمی جویبار با 12 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول