اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از لیگ دسته اول فوتبال مازندران

سد نکا صدرنشین لیگ فوتبال مازندران ماند

تیم فوتبال سد نکا با برتری پیروزی پرگل مقابل میزبان خود صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال مازندران باقی ماند.

سد نکا صدرنشین لیگ فوتبال مازندران ماند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های مازندران شامگاه چهارشنبه 22 خرداد با انجام شش بازی همزمان برگزار شد که با صدرنشینی سد نکا همراه بود.

تیم صدرنشین سد نکا در یک بازی خارج از خانه مقابل میزبان خود خورشید کلا گلوگاه به یک پیروزی پرگل شش بر یک دست یافت و با این پیروزی با 10 امتیاز به تنهایی در صدر جدول جای گرفت.

در دیگر بازی امروز تیم لمراسک گلوگاه مقابل میزبان خود استقلال رشکلا آمل به تساوی یک بر یک دست یافت و با هشت امتیاز در رده دوم جدول ایستاد.

همچنین تیم استقلال طبقده در یک بازی خارج از خانه مقابل میزبان خود خاور جوان آمل دو بر صفر شکست خورد و با هفت امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در دیگر مسابقات شاهد کردخیل ساری با یک گل میزبان خود دنیای کمپرس مازندران را شکست داد و گرجی جوان رستمکلا نیز دو بر یک مغلوب مهمان خود آزمایش قائمشهر شد.

در آخرین بازی امروز تیم فوتبال استقلال شمال ساری به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافت و موفق شد با یک گل میزبان خود نکا سفال را شکست دهد.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول