اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمانشاه:

شهید بهشتی معمار نوین دستگاه قضایی بود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در سال 91 و نیز از ابتدای سال‌جاری تاکنون پرونده مربوط به تجاوز در کرمانشاه وجود نداشته است.

شهید بهشتی معمار نوین دستگاه قضایی بود

مجتبی ملکی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: شهید بهشتی معمار نوین دستگاه قضایی بود و باید بزرگان درباره شخصیت این مرد بزرگ سخن بگویند.

ملکی تاکید کرد: امام (ره) فرمودند شهید بهشتی یک ملت بود برای ملت ما، و این جمله ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی را بیان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی مرد قانون، عدالت، قانون‌مندی و تدوین قانون بود، بیان داشت: شخصیت ایشان برای همه ما الگوست.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سال 91 و نیز از ابتدای سال‌جاری تاکنون پرونده مربوط به تجاوز در کرمانشاه وجود نداشته، ادامه داد: جرائم خشن همچون ارتکاب قتل در کرمانشاه نسبت به سال گذشته حدود 35 درصد کاهش داشته است.

ملکی کاهش ارتکاب جرائم خشن را ناشی از برخوردهای جدی و قاطع دستگاه قضایی و اجرای احکام عنوان کرد.

این مقام مسئول اعلام کرد: بر اساس آمار مرکز انفورماتیک قوه قضائیه که هر ماه صادر می‌شود، دادگستری کرمانشاه در زمینه زمان رسیدگی به پرونده‌ها جایگاه مطلوبی دارد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، رسیدگی به پرونده‌ها در سریع‌ترین زمان صورت می‌پذیرد.در بخش شعب دادیاری مقام دوم کشوری، در بخش بازپرسی رتبه نخست کشوری، در بخش دادستانی دادسرا جایگاه هفتم کشوری و در بخش دادگاه انقلاب جایگاه نخست کشور را داریم.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول