اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صورت گرفت

افتتاح طرح هجرت 3 در زاهدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از افتتاح طرح هجرت 3 در شهرستان زاهدان خبر داد.

افتتاح طرح هجرت 3 در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، منوچهر شفیعی اظهار داشت: طرح هجرت 3 با حضور مسئولان سپاه، بسیج دانش‌آموزی، آموزش و پرورش و مجریان طرح در زاهدان افتتاح شد.

وی افزود: طرح هجرت 3 از برنامه‌های محوری بسیج سازندگی و مورد تاکید رهبری و رئیس جمهور است که از سوی آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دانش‌آموزان بسیجی در ایام تابستان و اوقات فراغت با حضور در اردوهای هجرت که به مدت 10 روز برگزار می‌شود از کلاس‌های عقیدتی، احکام، اخلاق، آموزش قرآن و برنامه‌های ورزشی استفاده می‌کنند.

شفیعی ادامه داد: آنها همچنین با حضور در مدارس و مراکز آموزشی که نیاز به مرمت دارند، اقدام به رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و زیباسازی فضای آموزشی کرده و زمینه را برای حضور بانشاط سایر دانش‌آموزان در ابتدای سال تحصیلی جاری فراهم می‌کنند.

وی اذعان داشت: این طرح در خصوص 8 هزار اردو در کل استان سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی شده است که 143 مدرسه برای بحث زیباسازی، رنگ آمیزی و تعمیر میز و نیمکت طی 45 روز آینده اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/75002/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول