اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاوه:

کشتار شیعیان در مصر قلب هر انسانی را به‌درد می‌آورد

امام جمعه پاوه گفت: کشته شدن شیعیان در نیمه شعبان در کشور مصر، قلب هر انسانی را به‌درد می‌آورد و به‌هیچ وجه قابل قبول نیست.

کشتار شیعیان در مصر قلب هر انسانی را به‌درد می‌آورد

ماموستا ملا قادر قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به کشته شدن شیعیان در نیمه شعبان در کشور مصر، با محکوم کردن این اقدام عناصر سلفی و وهابی اظهار داشت: این اقدام ضدبشری مایه تأثر و ناراحتی است و قلب هر انسانی را به ‌درد می‌آورد.

امام جمعه پاوه با محکوم کردن این اقدام ضدبشری، تاکید کرد: انجام این‌گونه اعمال ضدانسانی است و به‌هیچ وجه قابل قبول نیست.

قادری با تاکید بر اینکه در فقه و مذاهب اهل سنت چنین چیزی وجود ندارد، افزود: این اقدام توطئه برای بر هم زدن وحدت مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه شرافت و کرامت انسان‌ها و مسلمانان باید در همه زمینه‌ها حفظ شود، بیان داشت: نه تنها الازهر مصر، بلکه تمام مسلمانان باید این اقدام سلفی‌ها را محکوم کنند تا دیگر شاهد تکرار چنین فجایعی در جوامع اسلامی نباشیم.

امام جمعه پاوه خاطر نشان کرد: در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پاوه نیز به این موضوع می‌پردازم و برای مردم فتنه‌انگیزی دشمنان مسلمانان را بیان می‌کنم.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول