اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعاتی پیش صورت گرفت

نخستین گل بانوی فوتسالیست قزوینی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

رقابت‌های فوتسال قهرمانی داخل سالن بانوان آسیا با به ثمر نشستن نخستین گل فاطمه اعتدادی فوتسالیست قزوینی به مالزی همراه شد.

نخستین گل بانوی فوتسالیست قزوینی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اعتدادی ساعاتی پیش در نخستین دیدار خود به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به مصاف تیم مالزی رفت که در پایان، این بانوی شایسته استان به همراه دیگر ملی‌پوشان، مقابل این تیم جنوب شرق آسیا جشنواره گل به راه انداختند.

این دیدار در حالی در نیمه نخست با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که ملی‌پوشان تیم فوتسال بانوان کشورمان در نیمه دوم با ارائه یک بازی هجومی در نهایت پنج گل دیگر را وارد دروازه رقیب خود کردند تا در نهایت این دیدار با برد شش بر یک شاگردان شهرزاد مظفر در تیم ملی فوتسال کشورمان به پایان برسد.

نخستین گل این دیدار را فهمیه زارعی در نیمه نخست به ثمر رساند و نسیمه غلامی، فاطمه اعتدادی، نسترن مقیمی، فرشته کریمی و پریا نوروزی در نیمه دوم موفق شدند گل‌های بعدی تیم ملی فوتسال کشورمان را وارد دروازه تیم مالزی کنند.

اعتدادی که گل سوم تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان را وارد دروازه تیم مالزی کرد، نشان داد که از اشتیاق بالایی برای گل‌زنی در جریان رقابت‌های قهرمانی فوتسال زنان آسیا برخوردار است که به طور حتم این فوتسالیست شایسته استان می‌تواند در دیدارهای بعدی عملکرد به مراتب بهتری از خود به نمایش بگذارد.

به هر حال تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در ادامه رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتسال قهرمانی زنان آسیا از ساعت 9 صبح فردا به وقت تهران به مصاف تیم تایلند می‌رود که به طور حتم باید منتظر ماند و دید که بازهم پای اعتدادی به گل‌زنی باز می‌شود یا نه که البته تحقق این وعده با توجه به شم بالای گل‌زنی این بانوی ارزنده فوتسال قزوینی دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/77004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول