اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

پرداخت 29.8 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به مددجویان شهرستان جم

رئیس کمیته امداد جم از پرداخت 29.8 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به مددجویان شهرستان جم خبر داد.

پرداخت 29.8 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به مددجویان شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور ظهر امروز در نشست با مددجویان شهرستان جم اظهار داشت: در اسلام تاکید بسیار زیادی بر دستگیری از مستمندان و حمایت از مستضعفان شده و برای این مهم باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم. در شهرستان جم خیران بسیار زیادی داریم و در تمام مناسبت‌ها شاهد همکاری این عزیزان با کمیته امداد هستیم.

رئیس کمیته امداد جم خاطر نشان کرد: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر شاهد خدمات مطلوب این نهاد هستیم.

انیژپور تصریح کرد: افزایش سطح کیفی خدمات این نهاد در دستور کار قرار دارد و در تمام شهرها و روستاها تلاش زیادی برای این مهم انجام گرفته است.اقدامات متنوعی برای حمایت از مددجویان در شهرستان انجام می‌شود که شامل پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال و همچنین کمک‌های موردی و ... است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از بهره‌مندی 65 خانوار تحت حمایت از کمک‌های موردی کمیته امداد شهرستان جم خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: در راستای کمک به حل مشکل مددجویان 65 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان کمک‌های موردی به آنها داده شد.از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغی بالغ بر 34 میلیون تومان برای ارائه این کمک‌ها هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم گفت: این کمک‌ها در راستای بهبود وضعیت تحصیلی، درمان و جهیزیه پرداخت شده است.

انیژپور از ارائه تسهیلات کم‌بهره اشتغال به مددجویان خبر داد و گفت: در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: افراد جویای کار تحت حمایت بعد از مراجعه به کمیته امداد با ارائه طرح اشتغال و یا یادگیری حرفه‌های مختلف به مرکز مشاوره اشتغال معرفی و بعد از تایید برای دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

این مسئول ابراز داشت: طی یکسال اخیر بیش از 29.8 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به مددجویان شهرستان جم در راستای اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول