اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات فوتسال جام رسانه در قم برگزار می‌شود

مسابقات فوتسال جام رسانه ویژه خبرنگاران استان قم به همت موسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت(س) در این استان برگزار می‌شود.

مسابقات فوتسال جام رسانه در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه‌گستر کریمه اهل بیت(س) مهدی پاک اظهار داشت: این مسابقات با هدف ایجاد صمیمیت و همدلی بین اهالی رسانه  و استفاده بهینه از استعدادها و پتانسیل‌های موجود در بین اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه رسانه‌های قم در سطح کشور تصریح کرد: با توجه به اعتباری که رسانه‌های قم در سطح کشور دارند بایستی ورزش رسانه نیز به موازات سایر بخش‌های آن از توجه ویژه‌ای برخوردار شود.

مسئول برگزاری مسابقات جام رسانه با بیان اینکه این مسابقات با حضور شش تیم متشکل از خبرگزاری‌ها و نشریات محلی و کشوری مستقر در استان قم برگزار خواهد شد، اظهار داشت: خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسا، خبرگزاری افق حوزه، خبرگزاری ایلنا ، روزنامه 19 دی و نمایندگی روزنامه ابتکار در استان قم شش تیم حاضر در این مسابقات هستند که در دو گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد، خاطرنشان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته بین تیم‌ها این مسابقات در دو وقت 15 دقیقه‌ای برگزار خواهد شد که داوران نیز طبق قوانین حرفه‌ای فوتسال سوت خواهند زد.

پاک با بیان اینکه این مسابقات در سالن شهید امجدی قم برگزار خواهد شد، یادآور شد: طبق قرعه کشی صورت گرفته تیم‌های افق حوزه، فارس و ایلنا در گروه یک و تیم‌های 19 دی، رسا و ابتکار در گروه دو مسابقات قرار دارند که در نخستین روز مسابقات از ساعت 18 و 30 دقیقه روز یکشنبه هفته آینده تیم‌های افق حوزه و فارس به دیدار یکدیگر خواهند رفت و در دومین بازی نیز تیم‌های 19 دی و رسا با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول