اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اهواز انجام می‌شود

برگزاری مسابقات قرآن و اذان کارکنان بنیاد شهید خوزستان‌

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از برگزاری دهمین دوره مسابقات استانی قرآن و اذان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآن و اذان کارکنان بنیاد شهید خوزستان‌

حسن‌علی عیدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات استانی قرآن و چهارمین دوره اختران قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، سازمان‌های تابعه و خانواده‌های آنان، در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات استانی قرآن و چهارمین دوره اختران قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان روزهای یازدهم و دوازدهم تیرماه در اهواز برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه به سطح برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات قرآنی در دو سطح بالای 16 سال و زیر 16 سال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مسابقات کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، دهمین دوره مسابقات استانی قرآن در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

عیدی‌زاده در ادامه به بیان رشته‌های دهمین دوره مسابقات استانی قرآن کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان پرداخت و گفت: قرائت، ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ یک جزء و نیم، مفاهیم قرآن کریم و اذان رشته‌های این دوره از مسابقات خواهند بود.

وی اضافه کرد: در دهمین دوره مسابقات استانی قرآن کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان همه رشته‌ها به جز رشته اذان در بخش بانوان نیز اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: مرحله‌ منطقه‌ای دهمین دوره مسابقات قرآن و چهارمین دوره اختران قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان‌های تابعه و خانواده‌های آنان شهریورماه برگزار می‌شود.

وی گفت: مرحله کشوری دهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز مهر ماه برگزار می‌شود.

عیدی‌زاده اظهار امیدواری کرد با برگزاری این مسابقات بر معنویت موجود در خانواده‌های کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزوده شود.

انتهای پیام/72010‌/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول