اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از یک دهه حضور در لیگ برتر هندبال

شهرداری تبریز نخستین حریف تیم هندبال صبای قم شد

شهرداری تبریز نخستین حریف تیم هندبال صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور شد.

شهرداری تبریز نخستین حریف تیم هندبال صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیست و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از 50 روز دیگر آغاز خواهد شد و با برگزاری آیین قرعه کشی این رقابت‌ها و مشخص شدن برنامه مسابقات، نماینده هندبال قم یعنی صبا تیم قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور در گام نخست در لیگ برتر هندبال حریف خود را شناخت.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته با حضور مسئولان سازمان لیگ فدراسیون هندبال و نمایندگان تیم‌های لیگ برتری، تیم هندبال صبای قم در نخستین دیدار خود در آغاز لیگ بیست و ششم هندبال باشگاه‌های برتر کشور، در خارج از خانه با تیم شهرداری تبریز دیدار خواهد کرد.

تیم هندبال صبای قم امسال در حالی حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را تجربه خواهد کرد که چیزی نزدیک به یک دهه از آخرین حضور هندبال قم در بالاترین سطح لیگ هندبال کشور یعنی لیگ برتر یا سوپر لیگ هندبال می‌گذرد.

در سال‌هایی که هندبال قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور نداشت، چندین بار در پیکارهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با تمام توان به میدان آمد اما هر بار با مشکلاتی رو به رو شد و نتوانست لیگ برتری شود تا اینکه این اتفاق در بهمن ماه سال 1391 رخ داد.

صبای قم در فصل گذشته یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور بود که در جدال با رقبای مطرح خود گوی سبقت را از تمامی آنها ربوده و با کسب عنوان قهرمانی جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد.

بدین ترتیب در حالیکه بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر فدراسیون هندبال کشورمان، دیدارهای فصل جدید لیگ برتر در هفته نخست همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یعنی از روز بیست و ششم مرداد ماه برگزار می‌شود، صبای قم در نخستین دیدار خود در مسابقه‌ای خارج از خانه به میهمانی تیم شهرداری تبریز خواهد رفت.

این در حالی است که آخرین دوره برگزاری لیگ برتر هندبال با حضور 12 تیم در پیش است و امسال نیز همانند فصل‌های گذشته که 12 تیم در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور حضور داشتند و در مدت 22 هفته به شکل رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند تا بدین ترتیب چهره قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده لیگ برتر مشخص شود، لیگ برتر هندبال کشور بار دیگر با حضور این تعداد تیم مدعی به انجام خواهد رسید و صبای قم و پارس مس فلاورجان تیم‌های تازه وارد به لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول