اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان جم خبر داد

برگزاری 230 ویژه‌برنامه فرهنگی در شهرستان جم

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان جم از برگزاری 230 ویژه‌برنامه فرهنگی در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 230 ویژه‌برنامه فرهنگی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، عبدالحسین زمانی شامگاه پنج‌شنبه در آیین اعزام کاروان زیارتی کربلای معلی در جم اظهار داشت: این سفر در واقع ششمین اعزام کاروان زیارتی خانواده‌ها و کارکنان بسیجی شرکت پالایش گاز فجر جم است که به مقصد کربلای معلی و عتبات عالیات انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: کاروان اعزامی به مدت 10 روز به همراه دیگر زایرین استان بوشهر در این سفر معنوی به سر خواهند برد.

زمانی افزود: از مدت شروع ثبت‌نام کاروان زیارتی بسیجیان شرکت پالایش گاز فجر جم به همراه خانواده به کربلای معلی و عتبات عالیات تاکنون شش کاروان اعزام شده‌اند.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان جم بیان داشت: در این شش کاروان در مجموع 230 نفر از کارکنان به همراه خانواده خود حضور داشتند.

این مسئول ادامه داد: طرح اعزام کارکنان و خانواده‌های آنان همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری گروه‌های دیگری نیز برای سفر به کربلای معلی و عتبات عالیات ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به روحیه معنوی زایرین بسیجی تصریح کرد: این اردوها تاثیر زیادی در تقویت معنویت زایرین دارد.

زمانی همچنین از پایگاه بسیج شهرک توحید نیز که در هنگام اعزام نیروهای بسیجی به کربلای معلی و عتبات عالیات حضور داشتند قدردانی کرد و مجموعه تلاش‌های این پایگاه در مناسبت‌های شعبانیه را مورد تقدیر قرار داد.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان جم متذکر شد: پایگاه بسیج شرکت پالایش گاز فجر جم یکی از فعال‌ترین پایگاه‌های بسیج منطقه به شمار می‌رود و در زمینه‌های متعدد مذهبی، فرهنگی فعالیت دارد.

این مسئول از برگزاری 230 ویژه‌برنامه فرهنگی در شهرستان جم خبر داد و اذعان داشت: این برنامه‌ها با همکاری بسیجیان و سایر اقشار مردم محقق شده است.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول