اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

منتظر قرعه کشی لیگ برتر هستیم / 6 بازیکن جدید به صبا ملحق شده‌اند

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: منتظر قرعه کشی رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستیم تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای لیگ سیزدهم داشته باشیم.

منتظر قرعه کشی لیگ برتر هستیم / 6 بازیکن جدید به صبا ملحق شده‌اند

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: صبای قم از 20 خرداد ماه با هدف و برنامه‌ریزی مشخص و با استفاده از حمایت‌های هیئت مدیره و تجارب کادر فنی تمرینات خود را آغاز کرده و در حال حاضر وضعیت بسیار مناسبی برای لیگ جدید دارد.

وی ادامه داد: ما طبق نظر کادر فنی اردویی یک هفته‌ای به سرعین و نیز استان اردبیل داشته‌ایم که از هر نظر به شناخت کادر فنی از موجودیت تیم کمک کرد ضمن اینکه دو بازی دوستانه نیز انجام داده‌ایم و حالا در شرایط مطلوبی برای لیگ سیزدهم به سر می‌بریم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: روز دوشنبه 10 تیرماه نیز یک بازی تدارکاتی دیگر انجام می‌دهیم که این بازی طبق توافق به عمل آماده بین باشگاه و مسئولان تراکتور‌سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

وی در ادامه از مشخص شدن نخستین حریف صبا در لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور خبر داد و افزود: برنامه دیدارهای صبای قم در نیم فصل نخست و همچنین نخستین تیمی که قرار است در لیگ سیزدهم با آن بازی کنیم با قرعه کشی عصر شنبه هشتم تیر ماه مشخص می‌شود.

نجاتی بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال رسماً برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری فصل جدید بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام کرده و قرار است این رقابت‌ها از روز دوم مرداد ماه آغاز شود، طبق قولی که سازمان لیگ برتر برای قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر داده با حضور نمایندگان تیم‌ها آیین قرعه کشی لیگ جدید عصر فردا شنبه هشتم تیر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تا پایان مهلت نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هنوز یک هفته دیگر باقی مانده است، تاکنون فهرست نهایی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر دوره سیزدهم بسته نشده ولی شش بازیکن جدید به تیم صبا ملحق شده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم یاد آور شد: کیوان امرایی، مهدی محمدی و غلامرضا عنایتی از مس کرمان و شهرام مهربان، حامد پورعمرانی و سیدمحمود شفیعی از تیم گهر دورود نفراتی هستند که تاکنون به صبای قم پیوسته‌اند و قرارداد آنها ثبت شده است.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول