اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خون شهدای 7 تیر چراغ راه آینده انقلاب شد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خون شهدای حادثه 7 تیر چراغ راه آینده انقلاب و نظام اسلامی شد.

خون شهدای 7 تیر چراغ راه آینده انقلاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و ضروری است تا در این روزهای پایانی ماه شعبان با استغفار و ذکر الهی خود را برای ورود به این ماه آماده کنیم.

وی افزود: ماه شعبان فرصت مناسبی برای تمرین تقوا و پرهیزکاری و آمادگی روح و جان برای ورود به ماه مبارک رمضان و بهره‌گیری از همه فضایل و برکات این ماه عزیز است.

نکونام، باور به اصل معاد را یکی از مهمترین ضروریات جامعه برشمرد و گفت: در حالی که معاد همواره از سوی انسان‌ها مورد انکار قرار می‌گرفته اما باور به این اصل مهم می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات جوامع امروزی را برطرف کند.

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌ها بر ضرورت آماده کردن مساجد برای ورود به ماه رمضان تاکید و تصریح کرد: مسجد یکی از مهمترین مراکز دینی ما مسلمانان به شمار می‎رود و ضروری است تا در جذب جوانان به این مرکز از برنامه‌های مفرح دینی و مذهبی بهره گرفت.

نکونام بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: تحقق این امر نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی استان است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر، اظهار کرد: این روزها یادآور شهادت مردان بزرگ انقلاب است که با شهادت خود نقاب از چهره نفاق و دشمنان پنهانی نظام برداشتند.

نکونام افزود: خون شهدای حادثه 7 تیر چراغ راه آینده انقلاب شد تا به واسطه آن نظام در برابر آسیب منافقان در امان بداند.

وی ادامه داد: یکی از این بزرگ‌‍مردان شهید استکی است که مایه افتخار و عزت مردم استان است و باید تا می‎توان نقش این شهیدان را در افشای چهره نفاق در جامعه تبیین کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری کشور در سال 67، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از هیچ اقدامی در براندازی و تضعیف نظام اسلامی فروگذار نکرده است.

نکونام با بیان اینکه تا نظام جمهوری اسلامی برقرار است دشمنی آمریکا ادامه داد، افزود: این در حالی که ملت ایران هم هیچگاه حاضر نمی‎شوند با چنین دشمنی سازش کنند.

انتهای پیام/68004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول