اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

خون شهدای 7 تیر سند حقانیت ایران اسلامی است

امام جمعه نکا گفت: خون پاک شهدای هفتم تیر سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خون شهدای 7 تیر سند حقانیت ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش فاجعه‌ای غم‌انگیز برای نظام بوده است.

وی ادامه داد: نظام اسلامی ایران در طول سال‌های متمادی با پرورش انسان‌هایی با فضائل اخلاقی و ایمان عالی نظیر شهید بهشتی، شهید مطهری و... انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرده است.

خطیب نماز جمعه نکا با تشکر از خدمات دستگاه قضایی و انتظامی نکا، یادآور شد: سلامت و کارآمدی دو ویژگی مهم قوه قضائیه است که تکلیف اصلی این قوه تضمین این دو ویژگی مهم است.

محمدی‌لایینی گفت: امیدواریم قضات مومن و متعهد از تمام توان خود برای اجرای عدالت و برخورد با مخلان امنیت اجتماعی استفاده کنند.

امام جمعه نکا با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهیدان به ویژه شهدای هفت تیر، افزود: دشمنان اسلام از همان ابتدا چشم دیدن سربلندی ایران اسلامی را نداشته‌اند و ترور شخصیت‌های مهم از جمله برنامه‌های سازمان سیا از ابتدای انقلاب بوده است.

محمدی‌لایینی اذعان داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون اقدام به ترور شخصیت‌های بزرگی همچون شهید بهشتی و دانشمندان هسته‌ای کشور کرده و می‌کنند.

امام جمعه نکا با گرامیداشت هفته تکریم و غبارروبی مساجد، عنوان کرد: باید فضای مساجد برای میهمانان ماه خدا آماده باشد و از هم‌اکنون باید در نظافت مساجد تلاش شود.

وی با اشاره به مشکلات منطقه گفت: مشکلات فعلی منطقه خاورمیانه و کشتارهای مردم بی‌دفاع سوریه و لبنان و ... برگرفته از ترفندهای آمریکا در منطقه است و مشکل اصلی در تمام این برنامه‌ها و توطئه‌های آمریکا است.

امام جمعه نکا با قدردانی از حضور حماسی در انتخابات یادآور شد: همه باید کمک کار رئیس جمهور منتخب باشند و در این رابطه نباید قوت‌های دولت فعلی نادیده گرفته شود.

محمدی‌لایینی در پایان ابراز داشت: همه ما باید با تمام توان برای سربلندی نظام و برملاکردن توطئه‌های دشمنان تلاش کنیم.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول