اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبیک خبر داد

کشف جسد سوخته زن و شوهری در آبیک

رئیس دادگستری شهرستان آبیک از کشف جسد سوخته زن و شوهری در حوزه این شهرستان خبر داد.

کشف جسد سوخته زن و شوهری در آبیک

سیدآیت‌الله بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: به تازگی جسد مردی 65 ساله و زنی 45 ساله که زن و شوهر بودند، در اطراف آزادراه شهر آبیک و جاده زیاران کشف شد که به ضرب گلوله کشته و سوزانده شده بودند.

وی افزود: جسد پسر 18 ساله زن و شوهر مذکور نیز در خارج از حوزه شهرستان آبیک یعنی در کرج کشف شده که وی هم به ضرب گلوله کشته و سوزانده شده است.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با وجود شناسایی اجساد، هنوز علت قتل و حادثه کشف نشده و موضوع در حال پیگیری و تحقیق است.

بنی‌هاشمی افزود: تا زمان مشخص شدن منشأ جرم، پرونده در شهرستان آبیک رسیدگی می‌شود و چنانچه مشخص شود محل وقوع جرم در شهرستان دیگری بوده است، پرونده به شهرستان مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی یادآور شد: در صورتی که محل وقوع جرم مشخص نشود، تحقیقات در شهرستان آبیک ادامه می‌یابد و برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان قزوین ارجاع داده می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: اگر پرونده در صلاحیت و حوزه آبیک باشد، حکم صادر می‌شود.

این مسئول ادامه داد: حوزه شهرستان آبیک به دلیل خلوت بودن به محل امنی برای مجرمان به ویژه مجرمان استان تهران و البرز تبدیل شده و احتمال اینکه قاتل از اهالی یکی از این دو استان باشد، زیاد است.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به نبود محدوده خالی از مسیر تهران و البرز تا آبیک، در مسیر اتوبان شهر آبیک، امکان ایست بازرسی و کنترل و نیز استفاده از نیرو در همه حوزه این شهرستان وجود ندارد و به همین دلیل گاهی اوقات اتفاقات ناگواری در این شهرستان روی می‌دهد.

بنی‌هاشمی ادامه داد: در حوزه شهرستان آبیک تأسیسات کمتر ولی فضای آزاد بیشتری وجود دارد که این مسئله زمینه را برای ارتکاب جرم از سوی مجرمان استان‌های هم‌جوار به ویژه تهران و البرز فراهم کرده است.

انتهای پیام/77006/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول