اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره سنجش البرز:

کنکور سال 92 در البرز در سطح مطلوبی برگزار شد

مدیر اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده کنکور امسال در این استان در آرامش کامل و در سطح مطلوبی برگزار شد.

کنکور سال 92 در البرز در سطح مطلوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، با حضور داوطلبان کنکور سال 92 در نوبت عصر این رقابت حساس و سرنوشت‌ساز علمی کشور، پرونده کنکور سال‌جاری استان البرز بسته شد.

حال دانش‌آموزان و داوطلبان البرزی منتظر اعلام نتایج هستند تا به آرزوی خود و شاید هم آرزوی والدین خود برای راهیابی به دانشگاه دست یابند.

در این رابطه مدیر اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به خبرنگاران گفت: طی دو روز آزمون کنکور در گروه‌های ریاضی، تجربی، انسانی و هنر در استان البرز برگزار شد.

علی اولی افزود: در روز نخست گروه‌های ریاضی و هنر و تجربی در جلسه امتحان شرکت کردند و امروز کنکور گروه انسانی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در روز جمعه داوطلبان در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ و اشتهارد در گروه ریاضی و تجربی و هنر به پرسش‌ها پاسخ دادند.

مدیر اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: همچنین امروز نیز در دو نوبت و در شهرستان‌های اشتهارد و ساوجبلاغ در گروه علوم انسانی آخرین مرحله از کنکور 92 برگزار شد.

به گفته اولی، در کنکور سال 92 تعداد داوطلبان این استان نسبت به ادوار گذشته کاهش داشته است.

وی در پایان تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان سنجش و همکاری نهادهای مسئول از جمله آموزش و پرورش استان البرز، کنکور سال 92 در این استان در آرامش کامل و در سطح مطلوبی برگزار شد.

انتهای پیام/2302/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول