اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری:

بی‌برنامگی در فوتبال موج می‌زند/ مازندران در داوری ضعف دارد

سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری حاضر در لیگ مازندران گفت: بی‌برنامگی در فوتبال موج می‌زند.

بی‌برنامگی در فوتبال موج می‌زند/ مازندران در داوری ضعف دارد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، در مورد بخش‌های مختلف داوری، برگزاری لیگ استانی، تیم‌های حاضر در مسابقات فوتبال و وضعیت تیم شهدای ساری با ذوالفقار شریفی سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری هم‌صحبت شدیم که این گفت‌وگو را با هم می‌خوانیم:

فارس: از وضعیت تیم شهدای ساری برای ما بگویید و چه تدارکاتی برای مسابقات لیگ دسته سوم دیدید؟

تمرینات‌مان را از ماه جاری جدی‌تر دنبال خواهیم کرد اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما زمان شروع مسابقات را نمی‌دانیم و کاملا برای برنامه‌ریزی مدون سردرگم هستیم.

این واقعا از ایراداتی است که می‌توان به زبان آورد و بی‌برنامگی در رده‌های پایین بیداد می‌کند، ما تیمی هستیم که پله پله از لیگ دسته یک استان شروع کرده‌ایم تا به لیگ کشوری رسیده‌ایم و کارهایمان حساب شده و با برنامه‌ریزی است ولی امسال هنوز برنامه‌هایمان را روی کاغذ نیاورده‌ایم و امیدواریم که به یک باره یک ماه مانده به بازی‌ها زمان آغاز مسابقات را اعلام نکنند تا تیم‌ها متضرر شوند.

فارس: آیا بازیکنان لازم را جذب کرده‌اید؟

هنوز در پی جذب بازیکنان با استعداد استان در پست‌های مختلف هستیم و تست‌گیری‌هایمان هم شروع شده است و تاکنون بازیکنان زیادی حدود 60 نفر در تست‌ها حضور یافتند و ما این شانس را برای همه آنها در سراسر استان قائل هستیم تا بتوانند در صورت شایستگی به همراه تیم شهدای ساری در لیگ دسته سوم کشور حضور داشته باشند.

فارس: در مورد مراحل آماده‌سازی تیم‌تان چه برنامه‌هایی دارید؟

زمانی که استخوان‌بندی اصلی تیم را تشکیل دهیم بدن‌سازی را آغاز خواهیم کرد که جمشید ایرانیان از مربیان تراز اول استان قرار است کار بدنسازی تیم شهدا را برعهده گیرند و ما از تجارب‌شان هم در کادر فنی استفاده خواهیم کرد و از مشاوره‌هایش سود خواهیم برد.

فارس: برخی از فوتبالی‌ها ذوالفقار شریفی را فردی پرحاشیه می‌دانند نظرتان در این‌باره چیست؟

بله تقریبا این طور است ولی طبیعتا حاشیه همیشه همراه فوتبال بوده، هست و من هم از این امر مستثنا نیستم. مطمئن باشید شخصی که دوست‌داشتنی باشد را پرحاشیه می‌دانند ولی چنان هم که به نظر می‌رسد فردی پرحاشیه نیستم و سال گذشته هم بدون حاشیه تیم شهدا را قهرمان دو جام حذفی و سوپر لیگ استان کردم تا ثابت کنم خیلی به دنبال حواشی نیستم، اندک حاشیه‌ای هم که وجود دارد مربوط به قضاوت‌های داوری است و به عنوان مثال امروز کلاس‌های داوری با حضور حسین عسگری در ساری برگزار شد و سوال‌هایی که در این جلسات از داوران شد تقریبا همه داوران در قوانین تغییر کرده و در سال‌های اخیر عاجز ماندند و این نشان از پایین بودن سطح داوری در استان است.

فارس: آینده تیم شهدای ساری را در چه سطحی از فوتبال کشور می‌بینید؟

مسئولان ورزشی استان آقایان خلردی، رسولی و ... به ویژه آقای بهروان در این چند سال خیلی نظر لطف به تیم ما داشتند و پشتیبان تیم ما بودند و باعث دلگرمی ما بودند، انشاالله بتوانیم پله پله این تیم را بالا ببریم و شک نکنید تا زمانی که من هستم این تیم هم خواهد بود و مراحل را به سمت پیشرفت طی خواهیم کرد تا به سطح اول فوتبال برسیم.

فارس: حرف پایانی‌تان را می‌شنویم؟

در سال گذشته هواداران ما را شرمنده خود کردند و امسال هم دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم و مطمئن باشند امسال هم همانند سال گذشته با صعود به لیگ دو خستگی را از تن هواداران‌مان بیرون می‌کنیم.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول