اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

ورزش خانواده‌ها را در مقابل آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ورزش خانواده‌ها را در مقابل آسیب‌های اجتماعی بیمه کرده و جوانان را از مواد مخدر دور می‌کند.

ورزش خانواده‌ها را در مقابل آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌کند

محسن حق‌شناس در حاشیه پیاده‌روی خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این‌که مسئولان با هدف داشتن جامعه‌ای سالم و عاری از اعتیاد همایش‌های پیاده‌روی خانواده را برگزار می‌کنند، اظهار داشت: ورزش می‌تواند خانواده‌ها را در برابر تمامی آسیب‌های اجتماعی بیمه کند و جوانان را از کسالت و خمودگی دور کند.

وی ادامه داد: همزمانی هفته المپیک و ورزش‌های خانواده با هفته مبارزه با مواد مخدر مسئولان مربوط را برای گسترش ورزش خانواده حساس کرده است چراکه سلامت جامعه با پویایی خانواده‌ها میسر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان این‌که ورزش خانواده‌ها را در مقابل آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌کند، تصریح کرد: همچنین ورزش جوانان را از مواد مخدر دور ساخته و سطح سلامت جامعه را افزایش می‌دهد.

حق‌شناس عنوان کرد: ورزش بر سایر بخش‌های زندگی نیز تأثیر می‌گذارد و تأثیر بسزایی در زندگی روزمره مردم دارد.

این مسئول تصریح کرد: باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای بورزیم تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم که البته همت تمام مسئولان مرتبط را می‌طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تأکید کرد: این اداره‌کل نیز در این راستا گام‌های مثبتی را برداشته است و توجه ویژه‌ای به این بخش دارد.

انتهای پیام/77003/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول