اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز به فارس خبر داد

جزئیات تصادف مرگبار در اتوبان کرج – قزوین/ انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان‌های البرز

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: دو مصدوم حادثه مرگبار ناشی از تصادف در اتوبان کرج – قزوین هم‌اکنون در مراکز بیمارستانی استان تحت مداوا قرار دارند.

جزئیات تصادف مرگبار در اتوبان کرج – قزوین/ انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان‌های البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به دنبال حادثه تصادف در اتوبان کرج – قزوین مسئولان جزئیات بیشتری از این حادثه در اختیار خبرنگار فارس قرار دادند.

در همین رابطه رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: در بامداد روز یکشنبه خبر تصادف یک دستگاه پژو و با یک دستگاه خاور در کیلومتر 22 اتوبان کرج – قزوین در مسیر غرب به شرق گزارش شد.

سرهنگ حبیب‌الله کمالوند افزود: پس از حضور ماموران راهنمایی و رانندگی متاسفانه مشخص شد که راننده خاور به دلیل نقص فنی و پنچر شدن در خط سرعت توقف می‌کند و در همان زمان یک دستگاه خودرو پژو با این وسیله برخورد و منجر به تصادف شدیدی می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مقصر حادثه مشخص شده است؟ گفت: بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی در اتوبان‌ها و آزادراه‌ها هیچ خودرویی حق توقف ندارد و توقف در این مسیرها تنها در نقاط مشخص شده و پارکینگ‌های حاشیه راه، مقدور است.

رئیس پلیس راهور استان البرز ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راننده خاور در خط سرعت توقف می‌کند و همین امر منجر به حادثه شدید تصادف می‌شود.

* چهار  کشته و مجروح بر اثر تصادف در اتوبان کرج – قزوین

در همین رابطه رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز نیز به خبرنگار فارس در کرج گفت: بلافاصله پس از اعلام حادثه یک تیم امدادی به محل اعزام شد.

کوروش سلیمی افزود: متاسفانه دو نفر از سرنشینان پژو در همان لحظه اول تصادف جان خود را از دست دادند و دو سرنشین دیگر به شدت مجروح شدند.

وی اظهار داشت: امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز پس از حضور در محل تصادف، اقدامات امدادی اولیه را انجام و سپس مصدومان را به بیمارستان‌های استان منتقل کردند.

سلیمی گفت: متاسفانه یکی از مصدومان این حادثه جراحات شدیدی را متحمل شده است.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول